مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

معلمان نمونه البرزی راه‌یافته به مرحله کشوری مشخص شدند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از فرآیند شناسایی معلمان نمونه استانی که به مرحله کشوری راه یافته‌اند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان نمونه البرزی راه‌یافته به مرحله کشوری مشخص شدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ علی حجرگشت گفت: اسامی منتخبین مرحله استانی فرآیند شناسایی معلمان نمونه استان البرز مشخص شد.

وی افزود: فرآیند شناسایی معلم نمونه، امسال تفاوت‌های عمده‌ای با سال گذشته داشته و به دنبال شناسایی معلمان نمونه در سطح مدارس هستیم و در فاز اول اجرایی این کار، مدیر موظف بوده است همه معلمان واجد شرایط را تایید و در گام بعدی همه اعضای مدرسه از جمله مدیر، معاونین، دانش‌آموزان، معلمان هم‌پایه و معلمان هم‌رشته، همگی به ارزیابی معلم پرداخته و پس از این ارزیابی‌ها، منتخبین از طریق سامانه‌، شناسایی و سپس به ارائه مستندات می‌پردازند.

حجرگشت اضافه کرد: این فرآیند در استان البرز با تشکیل کانون‌های ارزیابی در سه دوره تحصیلی انجام و از ۳۲ نفر منتخب منطقه‌ای راه‌یافته به مرحله استانی، چهار نفر به مرحله کشوری معرفی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: در بخش معلمان نمونه استانی، عطیه ملکی از ناحیه 4 کرج، مرجان خمس‌آبادی از ناحیه 2 کرج، مریم هاشمی از ناحیه 4 کرج، مریم رضایی از ناحیه 2 کرج و همچنین در رشته شغلی مدیریت و نیروهای کیفیت‌بخشی، فرشته‌سادات داودی به عنوان مدیر مدرسه نمونه استانی از ناحیه ۳ کرج، بهزاد ابومعاش‌زاده‌ به عنوان معاون آموزشی نمونه استانی از ناحیه ۴ کرج، فائزه مهرآیین به عنوان معاون پرورشی نمونه استانی از شهرستان ساوجبلاغ، نریمان فرهادیان به عنوان معاون اجرایی نمونه استانی از ناحیه ۳ کرج، ملیحه اعتمادی‌پور به عنوان مراقب سلامت نمونه استانی از ناحیه ۳ کرج و نسرین امجدی به عنوان مشاور نمونه استانی از ناحیه ۲ کرج، افرادی هستند که به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار