دریافت بیش از 28 هزار شکایت مردمی ازکالا و خدمات در مرداد
تهران (پانا) - طی مرداد سالجاری 28 هزارو 101 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق تلفن و سامانه 124 توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها دریافت شده است.
![دریافت بیش از 28 هزار شکایت مردمی ازکالا و خدمات در مرداد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/Y2ZjZjkW1DFc/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHbVzfHK1R_UksAIKXaKdntA,,/Y2ZjZjkW1DFc.jpg)
به گزارش شاتا ازکل شکایتهای واصله، 24 هزا رو 632 فقره (88 درصد) مربوط به کالا و 3469 فقره (12درصد) مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایت در بخش کالا و خدمات به ترتیب مربوط به نان و میوه و سبزیجات و همچنین رستورانهای غذاخوری و تعمیرگاههای خودروی سبک است.
همچنین گرانفروشی و تقلب در صدر عناوین تخلف قرار دارد.
ازمجموع شکایتهای خصوصی 607 فقره (2درصد) با برآورد ارزش17 میلیارد و 418 میلیون و 779 هزا رو 532 ریال
در کارگروههای استانی رسیدگی شده که منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است. این امر از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات و دیگر محاکم قضایی جلوگیری کرده است.
ارسال دیدگاه