اجرای "ساخت پلاسکو" متوقف شد

تهران (پانا) - در پی بستن راه ورودی کارگاه ساخت پلاسکو عملیات خاک برداری از سوی پیمانکار بنیاد مستضعفان متوقف شد.

کد مطلب: ۸۰۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای "ساخت پلاسکو" متوقف شد

به گزارش صدا و سیما به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در پی همکاری‌نکردن گروهی از کسبه ساختمان 5 طبقه ،عوامل مسئول شهری با نصب بلوک‌های بتنی و پلمپ کارگاه مانع اجرای عملیات خاک‌برداری و جابجایی نخاله‌ها شدند.
بنابراین گزارش عبیدی سرپرست کارگاه "ساخت پلاسکو " در خصوص اهم اقدامات انجام شده بجز تجهیز کارگاه‌ها گفت: در پی آغار عملیات اجرایی در ساخت ساختمان پلاسکو از دهه فجر تا کنون جهت بررسی وضعیت لایه‌های خاک و عملیات ژئوتکنیک 8 گمانه دستی با 48 نمونه‌برداری خاک به عمق 35 متر و 8 گمانه ماشینی با90 نمونه‌برداری به عمق 90 متر وهمچنین 3 هزار متر مربع خاک‌برداری صورت گرفته است .
وی افزود: هفته گذشته در یک اقدام اعلام نشده قبلی با استقرار بلوک‌های بتنی کارگاه تا اطلاع ثانونی پلمپ و عملیات خاک‌برداری متوقف و متاسفانه حتی امکان تخلیه کامل ماشین‌آلات مستقر در کارگاه هم فراهم نشد.
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده عدم همکاری و هماهنگی همه مسوولان موثر وکسبه ساختمان پلاسکو نتیجه‌ای جز به تاخیر افتادن اجرای پروژه نخواهد داشت.
اجرای این پروژه به عنوان یک خواست ملی تنها در سایه همکاری و همدلی همه مسوولان امر و کسبه محترم پلاسکو امکان‌پذیر خواهد بود و بنیاد مستضعفان به تنهایی و بدون این همکاری امکان اجرای پروژه در زمان تعیین شده و تعیین تکلیف ذینفعان در دسترسی به حقوق خود را نخواهد داشت و بدیهی است بنیاد مسوولیتی در قبال این تاخیرات نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار