قول مساعد وزیر اقتصاد برای پرداخت حق آلایندگی و ارزش‌افزوده به شهرداری‌های خوزستان

تهران (پانا) - وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست با جمعی از شهرداران خوزستان گفت جبران کمبودها در اعطای حق آلایندگی و حق ارزش افزوده به شهرداری‌های استان از سوی این وزارتخانه پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
قول مساعد وزیر اقتصاد برای پرداخت حق آلایندگی و ارزش‌افزوده به شهرداری‌های خوزستان

عبدالناصر همتی چهارشنبه در دیدار با جمعی از شهرداران خوزستان به همراه نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: این وزارت آمادگی کامل برای حمایت از شهرداری‌های استان را دارد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز در نشستی جداگانه با جمعی از شهرداران استان وعده داد که در تامین کمک هزینه‌ خرید و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و ون به شهرداری کوت عبدالله( از توابع شهرستان کارون) کمک کند.

مهدی جمالی‌نژاد همچنین در حوزه تامین و نوسازی وسایل نقلیه آتش نشانی در خوزستان و پرداخت کمک هزینه ساخت ساختمان شهرداری ویس و جابه جایی دکل‌های برق در شرق شهر ویس( از توابع شهرستان باوی) قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا، سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با جمعی از شهرداران شهرهای الهایی، حمیدیه، کارون ، ویس ، ملاثانی و شیبان در ۲ نشست مهم با وزیر اقتصاد و معاون عمرانی وزیر کشور به طرح مسائل ، مشکلات و مطالبات شهرهای خود پرداختند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار