کل کشور تا سال ۱۴۰۴ زیرپوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد

تهران (پانا) - معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت‌ کل کشور بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا سال ۱۴۰۴ زیرپوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کل کشور تا سال ۱۴۰۴ زیرپوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد

‌مهدی روحانی‌نژاد ظهر ‌در آئین افتتاح فاز اول پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌های شهر اردبیل با اشاره به اینکه ۸ میلیون خانوار در سطح کشور زیر پوشش فیبر نوری قرار دارند، اظهار کرد: کل کشور بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا سال ۱۴۰۴ زیرپوشش فیبر نوری قرار می‌گیرد.

وی ‌گفت: هر کدام از خانوار‌ها و کسب‌و‌کار‌ها می‌توانند با برخورداری از فیبر نوری تا سرعت یک هزار مگابیت بر ثانیه اینترنت در اختیار داشته باشند و همچنین اپراتور با کیفیت بالا و با قیمت به صرفه در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اجرای پروژه فیبر نوری در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ساکنان استان اردبیل هم همانند خیلی از استان‌ها که زیرپوشش قرار گرفته‌اند که این پروژه توسط یک شرکت خصوصی و با همکاری شهرداری و شورای شهر اردبیل، اسفند سال گذشته در شهر کلید خورده است.

روحانی‌نژاد خاطرنشان کرد: با شروع دولت چهاردهم انتظار داریم تا بتوانیم خدمات باکیفیتی در اختیار مردم قرار دهیم که بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته، تمرکز ما روی کل شهر است و امیدوارم با سرعت بیشتر این کار را در تمامی مناطق شهر به بهره‌برداری برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار