عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با پانا تأکید کرد؛

ضرورت کمک مجلس به کاظمی برای تحقق اهدافی که برای آینده وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کاظمی فردی فراجناحی است، تأکید کرد که مجلس باید از علیرضا کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت کند تا بتواند تصدی این وزارتخانه را در دست گرفته و در پیشبرد اهدافی که برای آینده این وزارتخانه در نظر دارد، موفق عمل کند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت کمک مجلس به کاظمی برای تحقق اهدافی که برای آینده وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد

حاکم ممکان،‌ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا در مورد تأیید صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت:‌ «علیرضا کاظمی است فردی است که در بدنه آموزش و پرورش بوده و پلکانی رشد کرده است. او به آموزش و پرورش آشناست و ارزش آن را دارد که مجلس به او رأی مثبت دهد.»

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود:‌ «ما باید در مجلس از او حمایت کنیم تا بتواند تصدی این وزارتخانه را در دست گرفته و در پیشبرد اهدافی که برای ارتقای این وزارتخانه در نظر دارد موفق عمل کند.»

علیرضا کاظمی از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است. وی در مقاطع مختلف، مسئولیت‌های گوناگونی در این حوزه بر عهده داشته است که یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های او سرپرستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در شهریور ۱۴۰۰ بوده است.

علیرضا کاظمی همچنین پیش از این قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش متوسطه، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از دیگر سوابق اجرایی کاظمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار