درخواست حسین عبده‌تبریزی از سهامداران:

آرامش بازار سرمایه را با پرهیز از شایعات حفظ کنید

تهران (پانا) - عضو شورای راهبری دولت چهاردهم که روز شنبه در یک نشست مشورتی، با حضور مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت کرده‌ بود، از همه سرمایه‌گذاران و فعالان بورس خواست با پرهیز از توجه به شایعات و خبرهای نادرست به حفظ آرامش بازار سرمایه کمک کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آرامش بازار سرمایه را با پرهیز از شایعات حفظ کنید

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، حسین عبده تبریزی، عضو اسبق شورای عالی بورس توضیح داد: مدیریت سازمان بورس از این‌جانب و چند نفر دیگر از فعالان بازار و مدیران قبلی سازمان دعوت کرد تا در مورد وضع جاری و اقداماتی که باید از روز یک شنبه صورت گیرد، نظر مشورتی بدهیم، این کار انجام شد.

دبیرکل اسبق بورس تهران تاکید کرد: بنده بعد از آن جلسه، در مورد وضع بازار گزارش کوتاهی تهیه و به مسئولان ارشد دولت چهاردهم تقدیم و توجه آنان را به وضع بورس جلب کردم.

حسین عبده تبریزی خطاب به سهامداران گفت: وظیفه‌ همه ما کمک به حفظ موقعیت و رشد بازار سرمایه و کمک به دولت آقای پزشکیان است.

مشاور رئیس جمهوری، خود از همه سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه درخواست کرد؛ با توجه به ناترازی‌ها و مشکلات جاری، به هر شیوه که صلاح می‌دانند به حفظ آرامش بازار کمک کنند.

او تاکید کرد: مهم‌ترین ابزار در این عرصه بی‌توجهی به شایعات و خبرهای نادرستی است که با نیات مختلف انتشار می‌یابد.

به گفته پیشکسوت بازار سرمایه، بی‌شک دولت آقای دکتر پزشکیان به برنامه‌هایی است که مطرح کرده، متعهد است و به‌رغم هر شرایط محیطی، برنامه‌های خود را دنبال خواهد کرد.

این گزارش حاکی است: روز شنبه، هیات مدیره سازمان بورس در پی سلسله نشست‌های متعدد و فشرده و در مشورت با خبرگان بازار سرمایه، تصمیم گرفت، دامنه نوسان را تا زمان فروکش کردن هیجانات بازار سهام محدود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار