مدیرعامل راه آهن اعلام‌کرد:

عبور مسافران سالیانه ریلی از مرز ۳۰ میلیون نفر

تهران (پانا) - مدیرعامل راه آهن با اعلام عبور مسافران سالیانه ریلی از مرز ۳۰ میلیون نفر، از شکسته شدن رکورد تاریخ راه آهن در این زمینه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
عبور مسافران سالیانه ریلی از مرز ۳۰ میلیون نفر

سید میعاد صالحی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: خبر، خبر شیرینی بود، نه فقط برای من، بلکه برای همه مدیران و نیروهای ستادی و عملیاتی که شبانه‌روز برای حمل و نقل هموطنان عزیزمان به اقصی نقاط کشور تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: به لطف الهی، با حمایت دولت سیزدهم و جناب آقای وزیر و با تلاش همه دست اندرکاران و همکاران ستاد، مناطق و شرکت‌های ریلی مسافری و ... تعداد مسافران سالیانه ریلی از مرز ۳۰ میلیون نفر گذشت و رکورد تاریخ راه آهن در حمل و نقل مسافر شکسته شد و تا پایان سال به صورت روزانه این رکورد جابه‌جا خواهد شد.

صالحی ادامه‌داد: البته هرچند امروز خنده بر لب‌های همه زحمت‌کشان حوزه ریلی مسافری بود، اما خاطر همه ما از مشکلات چند ساله و مظلومیت بلند مدت حوزه ریلی به‌ویژه حوزه مسافری مکدر بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با حل مشکلات اساسی حوزه ریلی به‌ویژه منابع و اعتبارات، به‌زودی شاهد شکستن رکورد ۴۰ میلیون مسافر ریلی باشیم و قطار که اولویت نخست سفر آحاد مردم عزیزمان هست، بیشتر بتواند در دسترس مردم باشد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار