برای خرید آپارتمان در هشتگرد چقدر سرمایه لازم است؟

تهران (پانا) - هشتگرد یکی از مکان‌هایی است که این روزها برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک مورد استقبال قرار گرفته است اما موضوع اینجاست که به دلیل تازه‌ساز بودن خانه‌ها به‌راحتی نمی‌توان سند تک‌برگ قابل‌فروش یافت نمی‌شود که اگر چنین ملکی باشد قیمت آن زیر یک میلیارد نیست.

کد مطلب: ۱۳۴۲۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برای خرید آپارتمان در هشتگرد چقدر سرمایه لازم است؟

یکی از گزینه‌ها پر استقبال در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاری مسکن است و این استقبال تا جایی بالا رفت که تقاضا از عرضه فاصله چشمگیری گرفت و همین موضوع باعث شده که در فاصله زمانی چند ماه دیگر در تهران خانه زیر 1 میلیارد نتوان خرید.

بعد از بالا رفتن قیمت ملک در تهران سرمایه‌گذاران و متقاضیان مسکن به اطراف تهران پناه برده‌اند اما خرید ملک در آنجا مصائب خودش را دارد.

یکی از مکان‌های پر متقاضی برای خرید ملک شهر جدید هشتگرد است.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که برای خرید خانه‌ای زیر یک میلیارد در هشتگرد باید قید سند تک‌برگ را بزنید و اگر روی وام مسکن برای تأمین بخشی از مبلغ خرید مسکن حساب باز کرده‌اید بدانید که تا سند تک‌برگ نداشته باشید نمی‌توانید وام بگیرید. تازه این موضوع درباره مسکن‌های شخصی‌ساز است و اگر مسکن مهری باشد که چون خرید قسطی از قبل انجام‌شده پس دیگر وام مسکنی به آن تعلق نمی‌گیرد.

یکی از مشاورین املاک شهر هشتگرد در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «مسکن‌هایی که در هشتگرد قیمت زیر 1 میلیارد دارند سند تک‌برگ ندارند و به‌طورکلی مسکن در دست‌فروش که سند تک‌برگ هم داشته باشد در هشتگرد به‌راحتی پیدا نمی‌شود زیرا خانه‌ها عمدتاً در حال ساخت اند یا تازه ساخت شان تمام شده و در مسیر دریافت سند تک‌برگ هستند.»

یکی دیگر از مشاوران املاک در هشتگرد نیز عنوان می‌کند که سرمایه‌گذاری در هشتگرد در شرایط کنونی بهترین گزینه است زیرا فاصله زمانی افزایش قیمت‌ها از سال به ماه تبدیل شده به‌طوری‌که حتی در عرض کمتر از یک ماه قیمت مسکن در این منطقه جهش بالایی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار