‌آخرین قیمت روز خودروهای صفرکیلومتر ایرانی

تهران (پانا) - در شرایطی که خودرو گران شده است به گفته یکی از نمایشگاه‌داران تهرانی مردم به ‌خودرو نگاه سرمایه‌ای دارند و اگر سرمایه اولیه لازم را داشته باشند برای حفظ ارزش پول‌شان اقدام به خرید خودروی صفرکیلومتر می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
‌آخرین قیمت روز خودروهای صفرکیلومتر ایرانی

با گران‌شدن خودرو، بسیاری خودروی دست‌دوم را در اولویت خود برای خرید قرار می‌دهند اما موضوع این است که این روزها با تغییر مداوم قیمت خودرو مردم به خودرو نگاه سرمایه‌ای دارند.

احمد رسولی، نمایشگاه‌دار تهرانی در گفت‌وگو با پانا درباره اینکه خرید خودروی صفر بهتر است یا خودروی کارکرده، عنوان کرد: «برای پاسخ به این سوال باید فاکتورهای متعددی را در نظر گرفت. در حال حاضر مهم‌ترین موضوع برای خرید ماشین سرمایه است و بر اساس آن می‌توان تصمیم گرفت که خودروی صفر بهتر است یا کارکرده. در شرایطی که قیمت خودرو دائم رو به افزایش است می‌تواند کالای سرمایه‌ای خوبی باشد تا ارزش پول و سرمایه فرد حفظ شود.»

وی افزود: «در شرایطی که بسیاری از متقضیان قدرت خرید خود را از دست داده‌اند قاعدتاً اگر نیت خرید ماشین داشته باشند نمی‌توانند به خودروی صفر فکر کنند. به‌طورکلی تورم و کم شدن قدرت خرید ضربه بدی به بازار خریدوفروش خودروهای صفر و حتی خودروهای دست‌دوم زده است.»

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که برای خرید خودروی صفر تولید داخل حداقل باید 200 میلیون سرمایه اولیه داشت.

به‌جز قیمت تیبا صندوق‌دار که حدود 190 میلیون است و دنا پلاس که بیش از 500 میلیون است بقیه خودروهای صفر داخلی 200 میلیون تا 500 میلیون قیمت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار