با 250 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

تهران (پانا) - بازار خرید و فروش خودروی دست دوم این روزها مشتری بیشتری دارد و به گفته نمایشگاه‌داران با پایین‌آمدن کیفیت خودروهای تولید داخل در سال‌های اخیر به دلیل شرایط تحریم خرید ماشین‌های تولید سال‌های قبل که کارکرد کمتری داشته باشند، به‌صرفه‌تر است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
با 250 میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد برای خرید خودروهای کم کارکرد یا صفرکیلومتر نسبتاً جمع‌وجور با بودجه حدود 250 میلیون تومان در حال حاضر می‌توان ماشین‌های کارکرده‌ای مانند پژو 207، لیفان، ام‌وی‌ام و رنو تندر 90 خرید.

سعید آقایی از نمایشگاه‌داران تهرانی در گفت‌وگو با پانا درباره خرید ماشین با سرمایه 200 تا 300 میلیونی گفت: «در شرایط کنونی با این سرمایه فقط می‌توان ماشین کارکرده خرید و البته ماشین‌های صفر تولید داخل مانند پراید و کوییک هم هستند که کیفیت خودروی کارکرده قدیمی را ندارند.»

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار خریدوفروش ماشین در رکود فرو رفته است، اظهار کرد: «‌این روزهای اخیر تعداد مراجعات حضوری مشتری‌های ما بیشتر شده است ولی این لزوماً به معنی خرید حتمی متقاضی خودرو نیست. با توجه به شرایط محدودیت‌های اینترنتی بسیاری از کسانیکه متقاضی خرید خودروی دست‌دوم هستند یا در انتظاراند تا سرنوشت اینترنت مشخص شود یا اگر عجله دارند به پارکینگ‌های دست‌دوم‌فروشی خودرو یا نمایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار