خسارت سیل به 1405 کیلومتر از جاده‌های کشور

تهران (پانا) - مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران از خسارت دیدن 1405 کیلومتر از مسیرهای کشور به همراه 500 دستگاه ابنیه در استان‌های درگیر سیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خسارت سیل به 1405 کیلومتر از جاده‌های کشور

بنا به اعلام فارس، غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار داشت: با توجه به هشدارهای قرمز و نارنجی اعلام شده، سازمان راهداری در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت و 473 اکیپ ما با 733 درستگاه ماشین‌آلات مهیا شرایط به وجود آمده در محورهای کشور بودند.

وی با اشاره به محورهای مسدود کشور گفت: تا ظهر امروز 2 محور شریانی زاهدان-خاش و یک لاین از محور تفت ابرکوه در کنار 9 محورغیر شریانی دیگر به دلیل بارش‌های سنگین مسدود است.

مدیر کل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران با اشاره به آخرین وضعیت محور هراز افزود: با تلاش همکاران یک لاین از محور هراز بازگشایی و ترافیک تخلیه شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان امروز محور دیگر را نیز آماده خدمت رسانی به مردم کنیم.

بهرامی‌نیا با اشاره به خسارات ناشی از سیل در جاده‌های کشور گفت: 1405 کیلومتر از مسیرهای کشور به همراه 500 دستگاه ابنیه خسارت دیده است.

وی ادامه داد: تا الان 25 هزار 200 متر مکعب ترانشه برداری در جاده‌ها انجام شده که عمده این مسائل در استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار