3 طرح صنعت آب و برق در استان همدان به بهره‌برداری رسید

تهران (پانا) - سه طرح صنعت آب و برق با اعتبار 407 میلیارد تومان در استان همدان، با حضور وزیر نیرو و در هفته سیزدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۹۶۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
3 طرح صنعت آب و برق در استان همدان به بهره‌برداری رسید

به‌گزارش وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو صبح امروز سه‌شنبه، سه طرح برقی و آبی در استان همدان و در دو استان زنجان و گلستان هر کدام یک طرح آبی را به بهره‌برداری رساند، همچنین با دستور وی عملیات اجرایی دو پروژه توسعه طرح‌های انتقال برق شامل "پست 63 کیلوولت شهید حسینی همدان" و "پست 230.63 کیلوولت سردار همدانی" با اعتبار 300 میلیارد تومان در استان همدان آغاز شد.
بر این اساس، "فاز لجن تصفیه‌خانه فاضلاب همدان" با افتتاح واحد دوم و افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب از 55 هزار مترمکعب در شبانه روز به 110 هزار مترمکعب، احداث تغلیظ کننده ثقلی لجن اولیه و ثانویه به حجم 4450 مترمکعب، دو عدد هاضم بی‌هوازی هرکدام به حجم هشت هزار و 500 مترمکعب و ذخیره لجن هضم شده به دو هزار مترمکعب، جمعیتی حدود 500 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.
این گزارش می‌افزاید، تصفیه‌خانه فاضلاب ده پیاز در این استان نیز با 16.4 کیلومتر طول شبکه جمع‌آوری و خط انتقال و ایستگاه پمپاژی با ظرفیت 736 مترمکعب در شبانه روز با جمعیت تحت پوشش حدود هشت هزار و 500 نفر امروز به بهره‌برداری رسید.
همچنین دو پروژه افزایش و بهینه‌سازی طرح‌های برق شامل پروژه "افزایش ظرفیت پست فوق توزیع همدان" در شهرستان همدان و پروژه "بهینه‌سازی فاز اول پست فوق توزیع ملایر" در شهرستان ملایر مجموعا با اعتبار 37 میلیارد تومان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار