جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار برگزار شد
تهران (پانا) - دبیر اجرایی جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار اعلام کرد بزرگترین جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی وتجلیل از فعالان بنگاههای تولیدی، بازرگانی وخدماتی در بهمن سال جاری برگزار شد.
مازیار زارع، دبیر اجرایی جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار اظهار کرد: امروزه صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثر بخشی و کارایی سازمانها بهبود کیفیت تولید و خدمات به منظور تامین نیازها و انتظارات مشتریان است.
وی افزود: از این رو فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکههای اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرفکنندگان موجب شده تا مشتریمداری و رعایت حقوق مصرفکنندگان به بهترین مزیت رقابتی بین شرکتها و سازمانها تبدیل شود. پیرامون این موضوع حمایت از کالای ایرانی و تکریم ارباب رجوع امری واجب تلقی میشود.
دبیر اجرایی جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با استناد به اصل ۴۴ قانون اساسی و پیرو اجرای ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور بزرگترین جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی وتجلیل از فعالین بنگاههای تولیدی، بازرگانی وخدماتی با حمایت نهاد ریاست جمهوری،شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی،وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی،سازمان بین المللی برند در بهمن ماه سال جاری با رعایت کامل ضوابط و پروتکلهای بهداشتی و پس از اخذ مجوزهای لازم در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن برگزار شد.
زارع عنوان کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی سیاستگذاری، در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را داشتند در قالب اعطای لوح زرین مشتریمداری تقدیر و قدردانی شد.
وی خاطرنشان کرد: آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، تولیدی و خدماتی، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری، انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیعکنندگان، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا براساس رقابت بنگاههای تجاری و بررسی چالشها و ایجاد فرصتهای رونق اقتصادی در ارزیابی واحدهایی همچون واحدهای تحقیق و توسعه از محورهای مورد بررسی در این جشنواره ملی بوده است.
زارع تصریح کرد: همچنین نقش کلیدی، پیادهسازی و رعایت CRM در اصول مدیریت ارتباط با مشتری، ارایه راهکارهای ایجاد ثبات، قیمت و حذف واسطهگری در جلب رضایت مشتری، افزایش جذب منابع سرمایهگذاری خارجی در فناوری پیشرفته، جذب و جهتدهی سرمایه با ارایه اطلاعات فنی و اقتصادی توسط دستگاههای ذی ربط از محورهای دیگری است که در این جشنواره ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دبیر اجرایی جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدارعنوان کرد: ازجمله برنامههای اجرایی اجلاس، اجرای پانل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعهها، سخنرانی مقامات و مسولین عالی رتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از ۱۰۰ واحد مشتریمدار در قالب اعطای لوح زرین مشتریمداری پس از ارزیابی در سطوح مختلف بوده است.
ارسال دیدگاه