مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان؛
نقش مربیان پرورشی در تبیین دستاوردهای انقلاب و اسلام
اصفهان(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:هدف اصلی در تربیت دانشآموزان، بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در قالب تمامی ابعاد تربیتی شامل تربیت اجتماعی، سیاسی، زیستی و بدنی است. مربیان پرورشی با مشارکت دانشآموزان در فعالیتهای تربیتی مدارس، میتوانند نقش آنان را پررنگتر کرده و زمینههای پرورش استعدادهای دانشآموزان را فراهم نمایند.

محمدرضا نظریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، به مناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، ضمن تبریک این مناسبت به تمامی مربیان محترم، معاونین پرورشی، معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت، به اهمیت نقش مربیان پرورشی در تبیین دستاوردهای انقلاب و اسلام در گفتوگو با پانا گفت: «هدف اصلی در تربیت دانشآموزان، بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در قالب تمامی ابعاد تربیتی شامل تربیت اجتماعی، سیاسی، زیستی و بدنی است. مربیان پرورشی با مشارکت دانشآموزان در فعالیتهای تربیتی مدارس، میتوانند نقش آنان را پررنگتر کرده و زمینههای پرورش استعدادهای دانشآموزان را فراهم نمایند.»
نظریان تأکید کرد: «شناسایی و پرورش استعدادهای دانشآموزان در قالب ایجاد بستر برای فعالیتهای جامع در مدارس صورت میگیرد و باید تمامی اقدامات بر اساس ابعاد تربیتی ذکر شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.»
وی در پایان گفت: «امیدواریم که تمامی معلمان، مربیان و معاونین پرورشی در این مسیر موفق و مؤید باشند.»
ارسال دیدگاه