مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان:

رویکردهای پژوهشی در تبدیل فرآیند آموزش به مسیر علمی به معلمان کمک می‌کند

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان گفت: رویکردهای پژوهشی به معلمان و مدیران کمک می‌کند تا فرآیند آموزش و یادگیری را از یک فعالیت روزمره به مسیر علمی و هدفمند تبدیل کنند.

کد مطلب: ۱۵۲۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رویکردهای پژوهشی در تبدیل فرآیند آموزش به مسیر علمی به معلمان کمک می‌کند

همایش هفته پژوهش با حضور علی‌اصغر مومنیان (مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک)، سیداحمد امامیه (معاون سوادآموزی) و کارشناسان گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان و مدیران و رابطان پژوهش با هدف تأکید بر اهمیت پژوهش در نظام آموزشی و بررسی دستاوردهای پژوهشی فرهنگیان و دانش‌آموزان در آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان برگزار شد.

علی‌اصغر مومنیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در این همایش، ناآشنایی با فناوری‌های روز را به معنای عقب‌ماندگی از مسیر پیشرفت دانست و افزود: رویکردهای پژوهشی به معلمان و مدیران کمک می‌کند تا فرآیند آموزش و یادگیری را از یک فعالیت روزمره به مسیر علمی و هدفمند تبدیل کنند.

سیداحمد امامیه، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان نیز در ادامه به نقش کلیدی مسئولان، مدیران، معلمان و دانش‌آموزان در ساخت آینده‌ای روشن و پایدار اشاره کرد.

وی اظهار کرد: آینده را با تکیه بر فناوری و پژوهش می‌سازیم اما باید توجه داشته باشیم که در این مسیر، اخلاق، هویت و معنویت به حاشیه رانده نشوند.

وجیهه لوح‌موسوی، کارشناس‌مسئول پژوهش نیز به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های آموزش و پرورش در عصر فناوری و نوآوری پرداخت و بر ضرورت پژوهش‌محوری در این حوزه تأکید کرد.

پژوهشگران فرهنگی ناحیه یک در ادامه، یافته‌ها و دستاوردهای علمی خود را ارائه کردند و در پایان، ز فرهنگیان و دانش‌آموزان پژوهشگر به پاس زحمات و دستاوردهای ارزشمندشان تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار : دانش آموز: ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار