مدیر دبیرستان دبیرستان زنده یاد مظهری:

تعامل اعضای انجمن اولیا و مربیان با کادر مدرسه در جهت نیل به اهداف آموزشی و پرورشی موثر است

اصفهان (پانا) - مدیر دبیرستان زنده یاد مظهری گفت: تعامل اعضای انجمن اولیا و مربیان با کادر مدرسه می‌تواند در جهت نیل به اهداف آموزشی و پرورشی دبیرستان موثر و کارساز باشد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل اعضای انجمن اولیا و مربیان با کادر مدرسه در جهت نیل به اهداف آموزشی و پرورشی  موثر است

علی فقیهی مدیر دبیرستان زنده یاد مظهری در جلسه هئیت مدیره انجمن اولیا و مربیان گفت:تعامل اعضای انجمن اولیا و مربیان با کادر مدرسه می‌تواند در جهت نیل به اهداف آموزشی و پرورشی دبیرستان موثر و کارساز باشد. 

وی اظهار داشت: در تابستان امسال با تعداد زیادی از دانش آموزان متقاضی ثبت‌نام روبه رو شدیم. از آنجا که مدرسه با همت همه‌ی عوامل اجرائی ودبیران و اولیا همراه دبیرستان توانسه است درزمره مدارس با کیفیت ناحیه باشد. هر کدام به نحوی اصرار به ثبت‌نام در این دبیرستان را داشتند و با توجه به محدویت مکانی وظرفیت محدودثبت‌نام قادرنبودیم  همه این عزیزان را ثبت نام کنیم. درنهایت با تمام فراز و نشیب‌ها فرایند ثبت‌نام به اتمام رسید .

فقیهی تصریح کرد: از اقدامات دیگر در تابستانی که گذشت زیباسازی فضای مدرسه و تعمیر و تعویض نیمکت‌ها وخرید مایحتاج مورد نیاز بود.

وی ابراز داشت: از آنجا که دبیرستان زنده یاد مظهری هیئت امنایی است، مشارکت اولیا جهت پیشبرد هرچه بهتر فرایند آموزشی وپرورشی  را می‌طلبد چرا که هزینه‌های دبیرستان ،جوایز ، کلاسهای فوق برنامه  من جمله کلاسهای تقویتی اردوهای دانش آموزی، تجهیز نمازخانه، تقدیر ا زدانش آموزان برتر آموزشگاه درزمینه آموزشی وپرورشی، خرید وارتقا رایانه ها و وسایل آموزشی و...از همین مشارکت‌ها پرداخت می‌شود انتظار می‌رود تا همه‌ اولیا نهایت همکاری را با آموزشگاه داشته باشند. 

 

خبرنگار : دانش اموز خبرنگار: امیر محمد مسائلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار