جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بستری برای‌معرفی ایران به جهانیان است

اصفهان(پانا)- بازیگر سینما و تلویزیون در هنگام سخنرانی برای میهمانان اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: جشنواره فیلم کودک را نباید دست‌کم گرفت، چراکه هویت و فرهنگ سرزمین ما را به دنیا معرفی می‌کند و می‌توانیم به‌واسطه آن، سرزمین‌مان را به دنیا معرفی کنیم و این افتخاری بزرگ برای کشور ما است.

کد مطلب: ۱۵۰۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بستری برای‌معرفی ایران به جهانیان است

علی نصیریان، بازیگر سینما و تلویزیون در اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: جشنواره فیلم کودک را نباید دست‌کم گرفت، چراکه هویت و فرهنگ سرزمین ما را به دنیا معرفی می‌کند و می‌توانیم به‌واسطه آن، سرزمین‌مان را به دنیا معرفی کنیم و این افتخاری بزرگ برای کشور ما است.

وی افزود: سینمای قبل از انقلاب با آثار درخشانی از فیلمسازان بزرگی مانند استاد مهرجویی، استاد کیمیایی و…، جامعه را با سینما آشنا کرد و بعد از انقلاب نیز، متن و فیلمنامه به‌عنوان پایه اصلی سینما، قوت بیشتری گرفت.

نصیریان در پایان سخنان خود بیان می‌کند: بنیاد سینمایی فارابی برای سینمای کشور خدمات زیادی از جمله جشنواره فیلم کودک و نوجوان ارائه داد؛ این جشنواره را نباید دست کم گرفت چراکه این نسل جوان را با هنر و نام سینما آشنا می‌کند و این هنر یکی‌از راهکارهای معرفی کشورمان به دنیاست و امیدوارم که تمامی نوجوانان علاقه‌مند به این عرصه بتوانند به آرزوی خود برسند و همیشه موفق باشند.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار :ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار