استاندار اصفهان:

مدرسه منتظری‌ نجف‌آباد ۲۳۴ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت: جوهره‌ ایثار و شهادت‌طلبی در جان و کالبد این مردم نهادینه شده؛ چرا که تنها استان اصفهان بیش از ۲۴ هزار شهید را تقدیم اسلام کرده و شهرستان نجف‌آباد، دیاری است که تنها مدرسه منتظری‌ این شهر ۲۳۴ شهید دانش‌آموز دارد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه منتظری‌ نجف‌آباد ۲۳۴ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است

سیدرضا مرتضوی در مراسم بازگشایی مدارس ضمن تبریک بازگشایی مدارس عنوان کرد: ماه مهر، فصل رویش جوانه‌های امید است و نشاط و زندگی با حضور دانش‌آموزان در مدارس، معنای دیگری می‌یابد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مطرح کرد: همانا یاد و خاطره همه شهیدانی که با بذل جان خود در راه ارتقای منزلت اسلام جهاد کردند همواره جاودان خواهد ماند. امیدواریم راه آنانی که در مکتب عشق، شاگرد اول بودند، پُررهرو باشد.

مرتضوی ادامه داد: جوهره‌ ایثار و شهادت‌طلبی در جان و کالبد این مردم نهادینه شده؛ چرا که تنها استان اصفهان بیش از ۲۴ هزار شهید را تقدیم اسلام کرده و نجف‌آباد اصفهان، دیاری است که تنها مدرسه منتظری‌ این شهر ۲۳۴ شهید دانش‌آموز دارد.

استاندار اصفهان افزود: مدرسه‌ای که امروز با عنوان شهیدستان ایران از آن یاد می‌شود، مکتبی است که شاگردانش اسوه رشادت و شهادت هستند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند بر کدام  نیمکت‌ها تکیه زده‌اند و معلمان باید آگاه باشند که چه ماموریت خطیری بر دوش آن‌ها است. پیشرفت‌ها را باید روایت و امیدآفرینی کرد.

 

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار : مرضیه سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار