دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان:

ستاد پروژه مهر استان اصفهان با آمادگی کامل سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را آغاز خواهد کرد

اصفهان (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان گفت: همه شرایط و ملزومات پروژه مهر استان اصفهان فراهم شده تا سال تحصیلی به خوبی در سراسر استان آغاز شود.

کد مطلب: ۱۴۹۶۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ستاد پروژه مهر استان اصفهان با آمادگی کامل سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را آغاز خواهد کرد
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ مصطفی درستکار در خصوص اجرای پروژه مهر در استان اصفهان اظهار کرد: پروژه مهر، همه‌ساله پیش از آغاز تابستان شروع می‌شود و مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش، پیگیری این برنامه ملی است.
وی ادامه داد: هدف این پروژه، آماده‌سازی مدارس برای مهرماه است به‌گونه‌ای که همه شرایط و ملزومات فراهم شده تا سال تحصیلی به‌خوبی در سراسر استان آغاز شود.
درستکار با اشاره به برنامه‌های پروژه مهر در کارگروه‌های مختلف ابراز کرد: کارگروه برنامه‌ریزی و ساماندهی نیروی انسانی جهت تعیین وضعیت نیروی انسانی در مدارس و اخذ تدابیر لازم در صورت بروز چالش در این حوزه تشکیل شده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در خصوص نیروی انسانی، وضعیت خوبی را در این زمینه در استان اصفهان شاهد هستیم.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان گفت: تامین، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی از دیگر کارگروه‌های ستاد پروژه مهر استان اصفهان است که در آن فضاهای آموزشی بررسی می‌شوند تا برای ابتدای مهرماه آماده باشند. اکثر مدارس در خصوص فضا و تجهیزات آماده هستند و تعدادی از پروژه‌ها تا قبل از آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تامین کمبود تجهیزات مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اضافه کرد: در طرح شهید عجمیان به‌صورت ویژه، چندین هزار کلاس درس در سطح مدارس استان تعمیر، شاداب‌سازی و بهسازی می‌شود.

درستکار بیان کرد: 2 کارگروه ستاد پروژه مهر، کارگروه‌های کیفیت‌بخشی و ثبت‌نام دوره ابتدایی و کیفیت‌بخشی و ثبت‌نام دوره متوسطه است که هم موضوع کیفیت‌بخشی به مسئله آموزش و توانمندسازی معلمان و هم ثبت‌نام در مدارس استان را پیگیری می‌کنند و سعی بر این است تا ثبت‌نام دانش‌آموزان در اسرع وقت تکمیل شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد پروژه مهر استان اصفهان با اشاره به کارگروه کیفیت‌بخشی تربیتی و تندرستی تصریح کرد: با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، فضای مدارس فضای بانشاط و متناسب با این هفته باشد.

وی با اشاره به کارگروه مشارکت و مردمی‌سازی گفت: برای جذب مشارکت‌های مردمی و مردمی‌سازی آموزش و پرورش در این کارگروه، برنامه‌ریزی‌های لازم می‌شود.

درستکار عنوان کرد: کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران در ستاد پروژه مهر با توجه به اینکه هرساله تعدادی از مدیران بازنشسته و یا جابه‌جا می‌شوند با اخذ تدابیر لازم، مدیران جدید را در واحدهای آموزشی منصوب می‌کند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: امسال با شعار «همه با هم یک‌صدا ایران؛ مدرسه قوی، ایران قوی» به استقبال بازگشایی مدارس خواهیم رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار