رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان:

ساخت مدارس در مناطق محرم اصفهان از اولیت های آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا) - رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در راستای طرح جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، اقدامات بسیارخوبی به‌صورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در حال انجام است و ساخت مدارس در مناطق محرم از اولویت‌های آموزش و پرورش است

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مدارس در مناطق محرم اصفهان از اولیت های آموزش و پرورش است

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با مدیران مدارس ناحیه ۳ اصفهان و معتمدین محلات دستگرد و قائمیه و بررسی مشکلات مدارس و دانش آموزان این منطقه، با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رئیس آموزش و‌پرورش ناحیه ۳، معاون پرورشی ناحیه ۳و مسئولان مربوطه در هنرستان شهید احمد آرام در جهت رفع مشکلات مدارس این منطقه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد:«در منطقه دستگرد و قائمیه یکسری مشکلات در مدارس وجود دارد که طی این نشست بنا شد این مشکلات استخراج و دسته بندی شود، بخشی را به صورت کوتاه مدت، بخشی میان مدت و بخشی از مشکلات نیز در مدت زمان طولانی تر رفع خواهد شد و ما در مسیر حل مشکلات گام برمی داریم»

در ادامه رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: «همان‌طور که در جریان هستید در آموزش و پرورش قرارگاهی داریم تحت عنوان قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و بحمدالله کارهای بسیارخوبی به‌صورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در حال انجام است.

مصطفی درستکار افزود: مسائل و مشکلات محله‌های محروم استان اصفهان شناخته می‌شود و در راستای حل آن‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود:در رابطه با تجهیز مدارس برنامه‌های خیلی خوبی داریم که در همین محله محروم قائمیه و دستگرد نیز این کار را انجام داده ایم.

وی در ادامه گفت: در زمینه ساخت مدارس در محله‌های محروم پیگیری‌های خوبی در حال انجام است. همچنین در رابطه با مسائل آموزشی محله‌های محروم اکنون ظرفیت معلمان جهادی را داریم و آنان را بسیج کرده‌ایم. در خصوص کلاس‌های تقویتی، کلاس‌های جبرانی و کلاس‌های کنکور دانش‌آموزان محله‌های محروم نیز اقدامات مناسبی در سطح استان اصفهان انجام شده است.

درستکار تاکید کرد: از جمله برنامه های دیگر این طرح، در محله‌های محروم اصفهان مرکز مشاوره ویژه محله‌های محروم را داشته‌ایم. همچنین در زمینه آموزش خانواده در محله‌های محروم، گام‌های بزرگی در راستای محرومیت زدایی برداشته شده و ان‌شاءالله با شدت و قدرت بیشتری در آینده ادامه خواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار