مدیر آموزش و پرورش چادگان خبر داد:

افتتاح سالن ورزشی خیابان دهه فجر برای استفاده دانش‌آموزان دختر در چادگان

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش چادگان گفت: در هفته‌های آتی، احداث یک مدرسه جنب هنرستان بعثت آغاز خواهد شدو همچنین در اواخر مهرماه، سالن ورزشی خیابان دهه فجر برای استفاده دانش‌آموزان دختر، قابل بهره‌برداری است.

کد مطلب: ۱۴۹۶۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  سالن ورزشی خیابان دهه فجر برای استفاده دانش‌آموزان دختر در چادگان

فریبا نادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حوزه زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی گفت: در هفته‌های آتی، احداث یک مدرسه جنب هنرستان بعثت آغاز خواهد شد. همچنین در اواخر مهرماه، سالن ورزشی خیابان دهه فجر برای استفاده دانش‌آموزان دختر، قابل بهره‌برداری است.

نادی در خصوص پروژه‌های نیمه‌کاره افزود: ساخت پروژه مدرسه ملااحمدی رزوه که مدتی متوقف شده بود، آغاز شده و دارالقرآن شهر زیارتی رزوه، پیشرفت خوبی داشته و در ماه‌های آتی افتتاح خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش چادگان در خصوص تعامل با خیرین اظهار کرد: انسان‌هایی که کارهای خیر و همنوع‌دوستانه، خود را به سمت و سوی حوزه آموزشی و قرآنی سوق می‌دهند در حقیقت، بهترین راه را انتخاب کرده‌اند. چرا که نهادی چون آموزش و پرورش، زمینه‌ساز اندیشه و تفکرات یک جامعه است و تعلیم و پرورش درست و باکیفیت سبب آموزش فرزندان این سرزمین می‌شود که در آینده موجب پیشرفت و شکوفایی ایران در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

وی افزود: در این خصوص، مدرسه خیّرساز پارسایی متوسطه اول روستای مشهد کاوه برای مهر سال جاری آماده بهره‌برداری است و مدرسه مرحوم حسن‌پور روستای فراموشجان نیز با کمک خیرین، مهر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

نادی در خصوص آسیب‌های اجتماعی گفت: بسیاری از فعالیت‌های مدارس در راستای رشد اعتماد به نفس، تقویت باورهای دینی و... در جهت تربیت انسان قوی در برابر آسیب‌ها است. برای آموزش اولیا، برنامه‌های متعدد به اجرا درآمده و توقع نظام آموزشی، همکاری پررنگ‌تر و موثرتر اولیا در جلسات آموزشی است.

سعید بهرامی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش چادگان نیز در خصوص اقدامات انجام‌شده گفت: کارشناسان مشاوره در حوزه مشاوره و هدایت تحصیلی برای آموزش و هدایت کار، قوی عمل کردند و بازخورد مثبتی دریافت شد.

بهرامی افزود: فرهنگیان شهرستان برای بار نخست در مسابقات فوتسال در سطح استان شرکت کردند که در مسابقات والیبال، رتبه اول استان را به دست آوردند و تعدادی از همکاران در مسابقات کشوری والیبال و فوتسال، دعوت شده و بازی کردند.

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرحسین درویشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار