فرماندار فریدن:

خبرنگاران رسالتی سنگین در تبیین افکار عمومی بر عهده دارند

اصفهان (پانا) - فرماندار فریدن گفت: خبرنگاران، مجاهدانی متعهد و دلسوز هستند که در خط مقدم عرصه مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی ایستاده و امروز به‌واسطه فراگیری فضای مجازی در انتشار اخبار و اطلاعات، رسالتی سنگین‌تر در آگاهی‌بخشی و تبیین افکار عمومی بر عهده دارند.

کد مطلب: ۱۴۹۳۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران رسالتی سنگین در تبیین افکار عمومی بر عهده دارند

همایشی با حضور مسئولان، اصحاب رسانه و خبرنگاران تلاشگر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فریدن برگزار شد.

عزیزالله عباسی، فرماندار شهرستان فریدن به مناسبت روز خبرنگار در این همایش گفت: هفدهمین روز از پنجمین ماه سال با نام روز خبرنگار نامگذاری شد تا همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تمام ایثارگران عرصه خبر، پاس بداریم جایگاه نخبگان و مجاهدینی خستگی‌ناپذیر و جسور که در کسوت خبرنگاری، وامدار دفاع از کیان ملت و خون شهیدان این مرز و بوم هستند.

وی افزود: مجاهدانی متعهد و دلسوز که در خط مقدم عرصه مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی ایستاده و امروز به‌واسطه فراگیری فضای مجازی در انتشار اخبار و اطلاعات، رسالتی سنگین‌تر در آگاهی‌بخشی و تبیین افکار عمومی بر عهده دارند.

عباسی تصریح کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام حوزه خبر و اطلاع‌رسانی به‌ویژه شهید صارمی (خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی) روز خبرنگار را  تبریک عرض می‌کنم و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی خبرنگاران ایران عزیز، خاصه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران خبرگزاری‌ها در شهرستان فریدن امیدوارم در شرایط حساس کنونی جامعه اسلامی، تمامی قلم‌به‌دستان آزاده کشور با نصب‌العین قرار دادن سخنان رهبر فرزانه انقلاب در عرصه جهاد تبیین و در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی موفق باشند.

سرهنگ پاسدار محسن پاشایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن نیز در ادامه این همایش گفت:  17 مرداد «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم به پاسداشت حماسه‌سازی شهدای اصحاب رسانه در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه و عموم و خواص است.

وی تصریح کرد: بی‌شک دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و این مهم جز از مجاهدین رسانه و خبر در دایره‌ای از عملکرد برنمی‌آید.

پاشایی بیان کرد: خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‌تر است، مسئول‌تر است. مسئول در قبال ملت و کشور، مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسئول در قبال منافع ملی، مسئول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌‌ای بیگانه‌ به مرزهای فرهنگی، مسئول در قبال اخلاق جامعه و مسئول در قبال کژاندیشی و کژرفتاری‌های اداره‌کنندگان کشور و این مسئولیت و مسئولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‌آفریند بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌بیند.

در ادامه از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل تلاش‌های فراوان قدردانی و تجلیل شد.

خبرنگار : زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار