مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

نقشی فراتر از رای‌اولی بودن برای دانش‌آموزان در مشارکت‌های سیاسی باید در نظر گرفته شود

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: برای دانش‌آموزان در انتخابات و مشارکت‌های سیاسی کشور باید نقشی فراتر از رای‌اولی بودن در نظر بگیریم.

کد مطلب: ۱۴۸۴۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نقشی فراتر از رای‌اولی بودن برای دانش‌آموزان در مشارکت‌های سیاسی باید در نظر گرفته شود

اکبر رحمتی در جلسه توجیهی - بصیرتی دانش آموزان رای اولی پیشتاز و خبرنگار گفت: اگر دانش آموزان با دید باز و عمیق و نگاهی ژرف به موضوع انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند با بینش سیاسی می‌توانند در رقم زدن آینده خود شریک شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای درک محیط امروز و آینده و پیشرفت کشور نیازمند ارائه مسئولیت هستند، اظهار کرد: باید برای دانش‌آموزان در انتخابات و مشارکت‌های سیاسی کشور، نقشی فراتر از رای‌اولی بودن در نظر بگیریم.

رحمتی با اشاره به واقعه غدیر و نکاتی که در آن نهفته است، خاطرنشان کرد: نوجوانان و دانش‌آموزانی که در زمان جنگ به جبهه‌های جنگ رفتند و حماسه آفریدند و شهید شدند به یک سفر کورکورانه نرفتند بلکه نگاه عمیق به مسائل کشور و جنگ داشتند و امروز هم نیازمند این هستیم که بینش دانش‌آموزان را افزایش دهیم و با دادن نقش‌های جدید در سرنوشت کشور، سهیم کنیم.

وی افزود: چشم جهان به نتیجه دور دوم انتخابات ایران است و اثر رای ما فقط در داخل کشور نیست بلکه در دنیا تاثیر دارد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان بیان کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، تاثیر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار