مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

هر کجا به دانش‌آموزان و نوجوانان اعتماد کردیم، موفق شدیم

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هر جایی که به دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان اعتماد کردیم، آنجا موفق شده‌ایم گفت: در دوران انقلاب اسلامی بسیاری از کسانی که در تظاهرات و راهپیمایی‌ها شرکت کردند، همسن‌وسال‌های دانش‌آموزان امروز بودند.

کد مطلب: ۱۴۸۲۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هر کجا به دانش‌آموزان و نوجوانان اعتماد کردیم، موفق شدیم

محمدرضا ابراهیمی در گردهمایی دانش‌آموزخبرنگاران استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و میلاد امام علی النقی(ع) خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما نماینده ۲۷ هزار دانش‌آموزخبرنگار پانا هستید. دانش‌آموزانی که به عنوان فعالان عرصه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند و پانا با رویکرد آماده‌سازی دانش‌آموزان تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کند.

ابراهیمی افزود: هر جایی که به دانش‌آموزان و جوانان و نوجوانان اعتماد کردیم، آنجا موفق شده‌ایم. در دوران انقلاب اسلامی بسیاری از کسانی که در تظاهرات‌ و راهپیمایی‌ها شرکت کردند، همسن‌وسال‌های شما دانش‌آموزان بودند و در دفاع مقدس نیز بسیاری از رزمندگان کُفرستیز، همسن‌وسال شما بودند وقتی در گلزار شهدا نگاه می‌کنیم، می‌بینیم بسیاری از شهدای ما همسن‌وسال شما بودند.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیز چنین است، افزود: جوان و نوجوان، عنصری عدالتخواه، فعال، بانشاط و پویاست و مورد عنایت ویژه امام راحل عظیم‌الشان و امام حاضر، آیت‌اله خامنه‌ای بودند و هستند. لذا در دوران شهید رئیسی که بیش از ۳۰ ماه از دوران ریاست جمهوری می‌گذرد و ماندگار شد در تاریخ، عنایت ویژه‌ای به جوان و نوجوان داشتند.

ابراهیمی گفت: هیچ رئیس جمهوری به اندازه شهید رئیسی به آموزش وپرورش توجه نکرد، هیچ مسئولی بعد از حضرت آقا به اندازه شهید رئیسی، اهتمام به مسائل آموزش وپرورش نداشت و بر خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که در دوران ایشان بوده‌ایم و لذا دانش‌آموزان در حدود 2 هزار دانش‌آموز پانایی در دولت‌های قبل به حدود ۲۵ هزار الی ۲۷ هزار دانش‌آموز پانایی در استان اصفهان افزایش پیدا کرده و همه آن‌ها فعال هستند و امروز به نمایندگی در خدمت برخی از آن‌ها هستیم.

وی با پیشنهاد چند راهکار به دانش‌آموزخبرنگاران گفت: اولین راهکار این که همه‌ شما به عنوان عناصر فعال و اثرگذار می‌توانید در عرصه انتخابات باشید. ممکن است که اکثر قریب به اتفاق شما در سن رای دادن نباشید و تعداد کمی از شما می‌توانند رای بدهند اما همه‌ شما می‌توانید مشوقین لایه‌های مختلف از جمله خانواده، دوستان، آشنایان و فامیل برای حضور همگانی در پای صندوق‌های رای باشید.

مدیرکل اموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: دومین راهکار این که در راستای شناسایی نامزد اصلح و شایسته می‌توانید نقش‌آفرین باشید. افتخار می‌کنیم به شهید رئیسی و بدانیم و ببینیم چه کسی از نامزدهای موجود، نزدیک‌ترین ویژگی و عملکرد را نسبت به شهید رئیسی دارد. باید تشویق کنیم به انتخاب کسی که نزدیک‌ترین قرابت به ویژگی‌هایی شبیه شهید رئیسی را دارد و می‌تواند ادامه‌دهنده‌ راه این شهید  باشد تا کارهای نیمه‌تمام او را به خوبی تمام کند نه اینکه کسی بیاید که اصلا او را قبول نداشته باشد و تازه بخواهد برخی طرح‌ها را از اول شروع کند یا آن را متوقف کند و لذا تلاش ما در این زمینه باید بیشتر باشد.

ابراهیمی ادامه داد: حضرت امام(ره) با واژه‌ «ما می‌توانیم» انقلاب کرد. امام راحل فعل «ما می‌توانیم» را صَرف کرد و از بندگان خوب یاد گرفت که جوانان و نوجوانانی مثل شما خوب عمل کنند که ما می‌توانیم ایران اسلامی را بسازیم و تمدن نوین اسلامی را به دست مبارک شما دهه هفتادی، هشتادی و مخصوصا نودی‌ها بسازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار