مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان:

یک رئیس جمهور مکتبی، مردمی و فسادستیز می‌تواند ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان گفت امیدواریم با حضور پرشور در انتخابات، یک رئیس جمهور مکتبی، مردمی و فسادستیز مثل شهید جمهور انتخاب شود که بتواند ادامه‌دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

علی‌اصغر مومنیان در حاشیه اجتماع بزرگ فرهنگیان استان اصفهان به پانا گفت: «همایش عظیم فرهنگیان در کنار تربت پاک شهیدان‌،‌ بهشت نصف جهان برگزار شد. به این منظور که ما فرهنگیان اعلام کنیم پای کار دین و انقلاب خود هستیم.»

مومنیان‌ تصریح کرد: «مقتدای ما حضرت آقا، امام خامنه‌ای است و ما فرهنگیان باید تمام سعی خود را بکنیم تا بتوانیم از دستورات ایشان پیروی کامل را داشته باشیم. با پیروی از خط ولایت و رهبری باید بتوانیم  پیرو راه شهید آیت‌الله رئیسی باشیم.»

وی خاطرنشان کرد: «امیدواریم با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب یک رئیس جمهور مکتبی، مردمی و فسادستیز مثل شهید جمهور، آیت الله رئیسی بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم.»

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان افزود: «از تمام فرهنگیان استان اصفهان و به‌ویژه ناحیه یک، دعوت می‌کنم با حضور پرشور در انتخابات، مشتی بر دهان آمریکا و کشورهای ستمگر بزنند.»

حجم فایل ویدیویی : ۸۳.۱۰M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۰:۵۸ دانلود فایل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار