استاندار اصفهان:

برگزاری انتخابات همتراز با نظام جمهوری اسلامی، عرصه گره‌گشایی از مشکلات کشور را باز می‌کند

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت اگر بتوانیم یک انتخابات همتراز با نظام جمهوری اسلامی برگزار کنیم، خیلی از عرصه‌های جدید برای گره‌گشایی مشکلات کشور به روی ما باز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۱۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد

سیدرضا مرتضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: مهم‌ترین رویداد امسال، انتخابات است. با حادثه ناگواری که پیش آمد و به دلیل شهادت شهید رئیسی، انتخابات زودهنگام باید برگزار شود و دولت باید زودتر به کار خود پایان دهد.

مرتضوی با بیان اینکه آموزش و پرورش در بحث مشارکت انتخابات، نقش مهمی می‌تواند داشته باشد، افزود: شما شبکه ارتباط مردم با دانش‌آموزان، والدین، خیرین و... هستید و این رابطه اعتقادی و از سر خیرخواهی را از قبل دارید و این کمک شما در افزایش مشارکت خیلی می‌تواند نقش خوبی ایفا کند.

وی تصریح کرد: می‌طلبد که همه این‌ها به‌صورت ویژه در قالب یک حرکت آبشاری، سرریز شود تا بتوانیم گام بلندی در موضوع انتخابات برداریم.

استاندار اصفهان درخصوص انتخاب اصلح گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند، همه افرادی که مورد تایید شورای نگهبان هستند، صالح‌اند. بحث بر سر این است که اصلح که باشند و این هم واگذار شده به مردم که مردم هم با تبلیغات و مناظرات و گزارشاتی که کاندیداها در حوزه‌های مختلف ارائه می‌کنند با جمع‌بندی خودشان، کسی که شایسته است را انتخاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در قبال مشارکتی که دنبال می‌شود این است که باید همه بسیج شویم تا یک اتفاق مبارک برای کشور بیفتد و اگر بتوانیم یک انتخابات همتراز با نظام جمهوری اسلامی برگزار کنیم، خیلی از عرصه‌های جدید برای گره‌گشایی از مشکلات کشور به روی ما باز می‌شود.

استاندار اصفهان اظهار کرد: جلسه با اقشار مختلف در حال برگزاری است تا همه را به کمک بطلبیم و ان‌شاءالله وظیفه‌شان را در قبال ایران انجام دهند.

خبرنگار : ستایش صالح پور، هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار