رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش اصفهان:

آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده پس از ۵ سال وقفه در استان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده پس از ۵ سال وقفه و با حضور ۵۰۰ نفر در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده پس از ۵ سال وقفه در استان اصفهان برگزار شد

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ شهرام صانعی در خصوص برگزاری آزمون جذب مدرسین آموزش خانواده با حضور ۵۰۰ داوطلب در استان اصفهان اظهار کرد: در راستای رسالت انجمن اولیا و مربیان به عنوان پیونددهنده 2 نهاد مهم خانه و مدرسه، عدالت آموزشی و اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، تصمیم بر آن است با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود، بستری فراهم شود که هر خانواده بتواند از مباحث تخصصی جلسات آموزش خانواده، بهره ببرد و یکی از ارکان مهم در این زمینه حضور مدرسین متعهد و متخصص در زمینه آموزش خانواده است.

وی بیان کرد: امسال پس از ۵ سال، آزمون جذب مدرس آموزش خانواده پس از ابلاغ شیوه‌نامه توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار و بستر آن فراهم شد تا از بین فرهنگیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، افراد علاقه‌مند، متعهد و متخصص به‌عنوان مدرس آموزش خانواده جذب شده و بتوان از حضور ایشان در جهت توانمندسازی اولیا بهره برد.  

صانعی خاطرنشان کرد: اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اصفهان به عنوان اولین استان در کشور پس از ابلاغ شیوه‌نامه با تعیین عوامل اجرایی، تشکیل کارگروه‌ها و تعیین منابع، اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه را انجام داده و جهت تسهیل امور، تمام فرآیند ثبت‌نام از طریق سامانه service.isfedu.ir صورت گرفته و آزمون با حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر در امور زنان برگزار شد.   

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: آزمون جذب مدرس آموزش خانواده در 3 حوزه امتحانی با حضور ۵۰۰ نفر از داوطلبان برگزار شد. پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی پس از طی فرآیند مصاحبه در صورت قبولی در دوره‌های توانمندسازی با حضور اساتید برتر شرکت کرده و پس از پایان دوره، گواهی‌نامه مدرسی ایشان صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار طبق شیوه‌نامه جذب مدرس آموزش خانواده ابلاغی از طرف وزارت اموزش و پرورش، ارزیابی از مدرسین رسمی آموزش خانواده که در سال‌های گذشته جذب شده‌اند را نیز خواهیم داشت. امید آن می‌رود با بهره‌گیری و توانمندسازی از مدرسین توانمند، متعهد و متخصص شاهد افزایش کمیت و کیفیت آموزش خانواده‌ها به منظور رشد و بالندگی والدین و همکاران در مدارس باشیم. به همین منظور برگزاری و نظارت بر کیفیت جلسات آموزش خانواده در مدارس به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار