رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی:

رویکرد امیدآفرینی آموزش‌وپرورش اصفهان در هنرستان‌های استان قابل مشاهده است

اصفهان (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت تأکید ما بر امیدآفرینی آموزش‌وپرورش است و این امر، را می‌توان در مدارس و به ویژه هنرستان‌ها مشاهده کرد؛ همچنین در این زمینه، نگرش ما ارتباط مثبت با رسانه‌های استان است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد امیدآفرینی آموزش‌وپرورش اصفهان در هنرستان‌های استان قابل مشاهده است
به گزارش ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلال سلمانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل در نشست خبری مدیرکل آموزش‌وپرورش با اصحاب رسانه به مناسبت هفتۀ گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: نشست خبری امروز را در هنرستان هنرهای زیبا برگزار کردیم تا این برنامه، در متن مدرسه و فضای تعلیم و تربیت اتفاق بیفتد.
 
وی ضمن قدردانی از همراهی رسانه‌های اصفهان با دستگاه تعلیم و تربیت استان ادامه داد: آموزش‌وپرورش استان اصفهان بیشترین تعداد نشست‌های خبری را در استان برگزار کرده است و تلاش ما همواره بر پاسخگویی شفاف آموزش‌وپرورش در خصوص مسائل و چالش‌های هر روزه بوده است.

سلمانی اظهار کرد: تأکید ما بر امیدآفرینی آموزش‌وپرورش است و این امر، را می‌توان در مدارس و به ویژه هنرستان‌ها مشاهده کرد؛ همچنین در این زمینه، نگرش ما ارتباط مثبت با رسانه‌های استان است.

رئیس ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش استان اصفهان باتوجه به آمار موجود و اعلامی در زمینه‌های علمی و تربیتی در مسیر مطلوبی قرار دارد و تلاش ما بر این است تا چالش‌های موجود در آن را نیز با همراهی رسانه‌های استان پوشش داده و برطرف کنیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار