خبرنگاران پانا نجف‌آباد در زمینه‌‌های گوناگون حضور مستمر دارند

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران پانا شهرستان نجف‌آباد عنوان کرد: دانش‌آموزخبرنگاران پانا نجف‌آباد در زمینه‌‌های گوناگون همواره حضوری مستمر دارند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا نجف‌آباد در زمینه‌‌های گوناگون حضور مستمر دارند

اکبر رحمتی ضمن تقدیر و تجلیل از خبرنگاران این شهرستان تشریح کرد: نجف‌آباد در میان شهرهای استان اصفهان، مقتدرانه فعالیت می‌کند و همواره افتخارآفرین بوده است.

وی با اشاره به اینکه نجف‌آباد از شهرهای پیشرو در عرصه خبرنگاری است، از دانش‌آموزان این شهر خواست که در جهت پرورش استعدادهای خود گام بردارند و در مسابقات هنری و فرهنگی حضور گسترده داشته باشند.

در ادامه، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد گفت: خبرنگاران، طلایه‌داران جبهه آگاهی و بیداری در جامعه هستند و نقشی بی‌بدیلی را در ترسیم سرافرازی کشور ایفا می‌کنند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی دومین کارگاه آموزش خبرنگاری در سطح شهرستان خبر داد و افزود :این دوره با حضور اساتید مجرب و کارآزموده در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگاران:

مبینا غیور، ملیکا منتظری، مبینا پورایرانی، مرضیه سلیمانی، کوثر شجاعی، نازنین داودی، زهرا سپیانی، عسل شیراوند، صبا زهره‌وند، حدیث اسدی‌کیا

سرپرست خبرنگاران:

مرضیه سلیمانی

تصویربرداران:

مونا معظمی، مبینا غیور

تدوین و تنظیم:

مرضیه سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار