نشست هم‌اندیشی شورای مطالعات ورزش و جوانان کشور در یزد

یزد(پانا)- هفتمین نشست هم‌اندیشی دبیران شورای مطالعات و پژوهش‌های راهبردی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در یزد آغاز شد.

کد مطلب: ۹۸۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی شورای مطالعات ورزش و جوانان کشور در یزد

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در این نشست دو روزه گفت: توسعه ورزش و حل مسائل و نیاز‌های جوانان در گرو توجه خاص مسوولان در تمام حوزه‌ها به خصوص جوانان به فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی است.
محمدرضا فضلی افزود: تاکنون توسط وزارت ورزش و جوانان با همکاری استان‌ها در این بخش راهبردی فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده، ولی کافی نیست و باید بیش از گذشته شاهد ارتقا برنامه‌ها باشیم.
این مسوول اظهار داشت: کاربردی کردن تحقیق و پژوهش در حوزه ورزش و جوانان برای گسترش فعالیت‌های مورد نیاز آینده سازان از جمله مواردی است که باید در سطح کشور توسط اعضای مطالعات و پژوهش‌های راهبردی انجام شود.
فضلی ادامه داد: برای توسعه متوازن به اقدام‌های تحقیقاتی و پژوهشی به خصوص در حوزه جوانان نیاز است و در این راستا باید بیش از گذشته در دستور کار مسوولان امر در کشور قرار گیرد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در امور جوانان و رشته‌های ورزشی محور تمام اقدام‌هاست و در اولویت این اداره‌کل است که با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی صورت می‌گیرد.
مسعود شریعتی افزود: برای موفقیت در برنامه‌های حوزه جوانان باید همواره برنامه‌های علمی و پژوهشی مدنظر قرار گیرد و برای تحقق اهداف عالیه همچنان در این راستا در استان اقدام می‌شود.
وی تأکید کرد: توسعه مناسب و متوازن در ورزش و موضوع مهم جوانان به فعالیت‌های جدی فرهنگی و تحققیاتی نیاز است و این اداره‌کل از ارائه دیدگاه‌های مناسب برای توفیق بیشتر استفاده می‌کند.
همچنین کارگاه آموزشی مسائل اجتماعی جوانان در ایران با عنوان مرور مطالعات و شواهد آماری در ادامه این نشست برپا می‌شود که مدرس و سخنران این کارگاه رسول صادقی عضو هیات علمی گروه جمعیت شناسی دانشگاه تهران خواهد بود.
در پایان این نشست، دبیران برتر حوزه پژوهش معرفی و تجلیل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار