تیم هندبال شهدای پاکدشت قهرمان مسابقات کشوری شد

پاکدشت(پانا)- تیم هندبال شهدای شهرستان پاکدشت که در مسابقات مرحله سوم بین مناطق یک ودو هندبال کشور حضور یافته بود با اقتدار قهرمان این دوره از مسابقات شد.

کد مطلب: ۹۸۶۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تیم هندبال شهدای پاکدشت قهرمان مسابقات کشوری شد

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در این رابطه اظهار داشت: دختران هندبالیست شهرستان پاکدشت در پنج بازی متوالی حریفان خود را شکست دادند تا قهرمانی را در دومین حضور خود در رقابتهای کشوری به دست آوردند.

او در ادامه افزود: این تیم با مربیگری مریم معالی و سرپرستی زیور پناهی و با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان رفت و موفق شد تیم های اسفراین ،شاهرود و البرز را پشت سر بگذارد.

او بیان داشت: من از ظرفیت پتانسیل‌ها و استعدادهای سرشار نوجوانان و جوانان این شهرستان استقبال میکنم و تمام تلاش خودو همکارانم دربرطرف کردن مشکلات و ایجاد روحیه نشاط در ورزشکاران جوان این شهرستان می باشد.

یوسف زاده اسامی بازیکنان این تیم رانیوشا آب باریکی، سارا موسی زاده، الهام آذرگشسب، فاطمه پایان، زهرا اسماعیل زاده، شکوفه رضیعی، غزل جهان باز، ملیکا حاجی زاده، زهرا غفوری، نسترن اصغر زاده، نرگس چالاک، ملیکا ایزان لو،لمیأ حیدری، فاطمه روح الهی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار