برگزاری رویداد دو روزه کسب و کار بازی سازی در یزد

یزد0پانا)- در راستای طرح توسعه توانمندی‌های نوآوری و کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات، رویداد کسب و کار بازی‌سازی در یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد دو روزه کسب و کار بازی سازی در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، با بیان اینکه هدف از این رویداد، توانمندسازی در زمینه های تخصصی مورد نیاز بازی سازی بود، افزود: مفاهیم و رویکردهای ایجاد کسب و کار با بازی‌سازی برای شرکت‌کنندگان بیان شد و با تجارب، چالشها و فرصت های صنعت بازی آشنا شدند.

پاکدل، حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را در راستای اجرای طرح توسعه توانمندی های نوآوری و کارآفرینی عنوان کرد و گفت: این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری یزد و دانشگاه یزد، با حضور بیش از 30 نفر از علاقمندان بازی سازی در محل کارگاه نوآوری دانشگاه یزد برگزار شد.

وی به ارایه نیازهای فناورانه شهرداری یزد در این رویداد با حضور معاون شهردار و رییس سازمان فاوای شهرداری اشاره کرد و گفت: این رویداد آغاز یک برنامه شش ماهه بود تا تیم‌های تشکیل شده بتوانند ایده‌های خود را به محصول تبدیل کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، با بیان اینکه این اداره کل، مشارکت و پشتیبانی در برگزاری رویدادهای مرتبط با نوآوری در حوزه فاوا را در چارچوب طرح توسعه توانمندی‌های نوآوری و کارآفرینی انجام خواهد داد، از تلاش برای برگزاری رویدادهای مشابه مانند دوره‌های آموزشی، سخنرانی، نشست های معرفی محصول یا خدمت، و ... در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار