مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

شعار سال و گردش چرخ‌های اقتصاد با حمایت از ورزش کارگری تحقق می یابد

یزد(پانا) - "محمد حسین ریاحی" در مجمع‌ عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از تلاش های اعضای مجمع کارگری استان تقدیر کرد و گفت: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه یک هدف مهم و شایسته است که موجب کاهش آسیبهای اجتماعی می شود و توجه به توسعه ورزش همگانی و کارگری در تحقق این هدف کمک بسزایی خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۷۱۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شعار سال و گردش چرخ‌های  اقتصاد با حمایت از ورزش کارگری تحقق می یابد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تحقق شعار سال و گردش چرخهای تولید و اقتصاد کشور را نیازمند داشتن کارگران باانگیزه و سالم دانست و خاطرنشان کرد: کارگران قشر زحمتکش جامعه هستند که به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی از ورزش کردن فاصله گرفتند؛ باید تلاش کنیم ورزش را در محیط های کاری فرهنگ سازی کنیم و بیش از پیش نشاط را در جامعه هدف خود توسعه دهیم.

وی فعالیت ورزش کارگری در استان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه هیئت های ورزش کارگری در شهرستان ها فعالیت خوبی دارند و با اعزام تیم های آماده کارگری در رشته های مختلف، به برگزاری مطلوب مسابقات قهرمانی کارگران استان کمک می کنند که این امر تشکیل تیم خوب و منسجم کارگری برای اعزام به مسابقات کشوری را در پی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری نیز کسب رتبه برتر هیئت ورزشی در استان را تبریک گفت و بیان کرد: توجه مسئولین استان یزد به ورزش کارگری ستودنی است و کسب رتبه برتر هیئت ورزش کارگری در استان نشان از تلاش و زحمات رئیس، اعضای مجمع، مربیان و ورزشکاران دارد.

جواد رمضی با اشاره به تحقق 50 درصدی برگزاری مسابقات قهرمانی کارگران کشور گفت: در تقویم سال 98 چیزی در حدود 90 مسابقه و رویداد ورزشی کارگران در سطح کشور برنامه ریزی و مصوب شد که تاکنون نزدیک به 50 درصد از این تعداد تحقق یافته که با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان و مسابقات جهانی کارگران را در ماه های اخیر داشتیم، می توان این آمار را قابل قبول ارزیابی کرد.

وی برگزاری مستمر مسابقات کشوری در رشته های مختلف را عامل موفقیت تیم کارگران کشور در مسابقات جهانی عنوان کرد و اظهار داشت: همکاری استانها در اعزام تیمهای آماده جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی باعث تشکیل یک تیم قدرتمند و با انگیزه شد که در مسابقات جهانی کارگران که به میزبانی اسپانیا برگزار شد، تیم ایران با کسب 135 مدال رنگارنگ در رشته های مختلف موفق شد رتبه نهم تیمی خود را در سال گذشته بهبود بخشد و با افتخار بر سکوی سوم بایستد.

رمضی حمایت از مربیان و ورزشکاران مقام آور در سطح کشور را توسط هیئت ورزش کارگری استانها خواستار شد و افزود: بی شک مهمترین دلیل برای کسب مقام در سطح کشور وجود مربی دلسوز و تمرینات مستمر را نیاز دارد؛ تشویق و تقدیر مربیان و ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه بیشتر و افتخارآفرینی دوباره خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان نیز هیئت ورزش کارگری استان را از برترین هیئت های ورزش استان معرفی کرد و گفت: هیئت ورزش کارگری استان با برگزاری مسابقات در تمامی رشته های ورزشی در سطح استان انگیزه بالایی در میان تمام ورزشکاران بویژه کارگران و خانواده های ایشان ایجاد کرده است.

مسعود شریعتی توجه به ورزش کارگری را باعث افزایش بهره وری کارگران عنوان کرد و افزود: اجرای زنگ ورزش در سطح شرکت ها و کارخانجات استان یک حرکت مثبت است که علاوه بر ایجاد شور و نشاط در کارگران باعث به چرخش درآمدن چرخهای تولید می شود.

در ابتدای این جلسه جمال تقی نژاد رئیس هیئت ورزش کارگران استان یزد گزارش عملکرد هیئت در سال 97 را ارائه کرد که مورد تائید اعضای مجمع قرار گرفت.

لازم به ذکر است هیئت ورزش کارگری استان یزد از سوی اداره کل ورزش و جوانان بعنوان هیئت برتر ورزشی در سال 97 انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار