برگزاری نشست ساماندهی خبرگزاری پانا دربافق

یزد (پانا) - در نشست ساماندهی ، عضوگیری و فعال سازی خبرگزاری پانا در بافق ، رابط خبری پانا در این شهرستان نیز انتخاب و معرفی شد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست ساماندهی خبرگزاری پانا دربافق

مدیر آموزش و پرورش بافق دراین نشست با اعلام آمادگی جهت فعال تر نمودن دفتر خبر خبرگزاری پانا و حمایت از خبرنگاران دانش آموز گفت: شهرستان بافق در اجرای برنامه های مختلف سازمان دانش آموزی خوب عمل کرده و خبرنگاران جوان و دانش آموزان موفقی را در سطح استان و کشور داشته است.

"قاسمی " افزود : بزودی دفتر خبری پانا در یکی از کانون های فرهنگی تربیتی این شهرستان بازگشائی می شود .

وی درادامه " آخوندی " از فرهنگیان جوان این شهرستان را به عنوان رابط خبری شهرستان بافق انتخاب و معرفی نمود .

درادامه رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد گفت: تربیت و پرورش خبرنگار به منظور بروز تواناییها و نبوغ دانش آموزان و انعکاس اخبار مختلف نیز از اهداف سازمان دانش آموزی می باشد و بافق ظرفیت و پتانسیل خوبی در بحث خبرنگاری دارد.

"حسین ملانوری شمس " برفعالیت دانش آموزان در جهات مختلف و ارتقاء آگاهی آنان در زمینه های مورد نیاز تاکید کرد و گفت : سازمان دانش آموزی در این زمینه می تواند قدم های خوبی بردارد و آموزش های تشکیلاتی دانش آموزان را کارآمد، پویا و صاحب نظر خواهد کرد.

در ادامه سرپرست خبرگزاری پانا دراستان یزدگفت : با توجه به پتانسیل های موجود شهرستان و توانمندی دانش آموزان بافقی لازم است دفتر خبرگزاری پانا در این شهرستان فعال تر از سال قبل خبرهای شهرستان را به استان و کشور انعکاس دهد.

"محمدرضا قانع "مهمترین ویژگی خبرنگاران پانا را صداقت و امانتداری آنان درخبردانست و گفت : فطرت پاک دانش آموزان ، صمیمت و صداقت آنان موجب می شود دانش آموزان هر خبری را همانطور که واقع شده بدون کم و زیاد منعکس کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار