جشنواره برترین تدریس در دوره پیش دبستانی برگزار شد

اصفهان (پانا) - جشنواره برترین تدریس در دوره پیش دبستانی با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان در محل دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره برترین تدریس در دوره پیش دبستانی برگزار شد

جشنواره برترین تدریس در دوره پیش دبستانی با حضور شهین جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، مشاور در ستاد راهبری نظام مدرسه محوری، رییس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، کارشناسان آن اداره، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 و جمعی از مدیران و مربیان مدارس در محل دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.
در ابتدای این مراسم شهین جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ، آموزش پایه را مبنای توسعه ی پایدار دانست و اظهار داشت : توسعه زمانی صورت می گیرد که به دوره پیش دبستانی و حتی قبل از آن اهتمام داشته باشیم .
وی ضمن اظهار امیدواری در این مورد که روزی آموزش پیش دبستانی همانند آموزش دبستانی به صورت رایگان و اجباری در کشور محقق شود گفت : توجه به اقتضائات کودکی و برنامه ریزی برای اجرایی شدن برنامه هایی که در این زمینه وجود دارد از جمله شادی و نشاط و دوری از حرکت های رقابت زا از رویکردهای معاونت آموزش ابتدایی در حوزه پیش دبستانی است.
جوانی برخورداری از آموزش با کیفیت و مناسب را از حقوق مسلم کودکان دانست که همه موظف هستند برای احقاق آن در این مسیر حرکت کنند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه تاکید کرد : آموزش مهارت های شناختی، زبانی - کلامی ، اجتماعی و کار گروهی دردوره پیش دبستانی بسیارمهم و دارای اهمیت است.
وی در ادامه افزود : ذهن و دست کودک باید فعال گردد و آموزش می بایست با بازی، قصه گویی و هنر تلفیق گردد.
در ادامه این مراسم نسرین باباپور رییس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان طی سخنانی به بیان مراحل یادگیری پرداخت و مطالبی را در این خصوص عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار