راهدارخانه آلوارس سرعین در جهت تحقق زمستان بیدار احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت:در جهت تحقق شعار زمستان بیدار و رونق گردشگری راهدارخانه آلوارس سرعین درحال احداث است.

کد مطلب: ۹۲۶۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
راهدارخانه آلوارس سرعین در جهت تحقق زمستان بیدار احداث می‌شود

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان درجریان بازدید از روند احداث این پروژه گفت: راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت ۲ هزارو ۵۰۰ مترمربع که شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین آلات است در حال اجراست.

او تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل، رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه از این میزان اعتبار تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته اظهار امیدواری کرد: ساختمان آشیانه ماشین آلات این طرح شهریورماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و راهداران پرتلاش درکنار سایر اقدامات مستمر راهداری به اهالی روستا‌های واقع شده در مسیر آلوارس خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

رحمتی تصریح کرد: در صورت تامین کامل و به موقع اعتبارات ملی و استانی راهدارخانه آلوارس سرعین شهریورماه سال ۹۸ بطور کامل افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار