میر رضا شفیع پورخبر داد: بررسی همسویی فعالیت گروه‌های آموزشی متوسطه با راهبردها و سیاست های آموزشی

تهران(پانا) - نشست تخصصی نقد، بررسی و تحلیل فعالیت های گروههای آموزشی متوسطه در سال تحصیلی 98-1397 با حضور رئیس، کارشناسان و مدیران اجرایی اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۵۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
میر رضا شفیع پورخبر داد:  بررسی همسویی فعالیت گروه‌های آموزشی متوسطه با راهبردها و سیاست های آموزشی

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: به منظور بررسی عملکرد و تحلیل فعالیت‌های سالانه سرگروه‌های درسی مناطق و استان در راستای پیشبرد اهداف پیش بینی شده و معطوف به کیفیت بخشی دروس متوسطه، نشستی با حضور کارشناسان و مدیران اجرایی گروههای آموزشی متوسطه برگزار گردید.

او نقش اصلی گروههای درسی را فراهم نمودن زمینه‌ها و عوامل رشد حرفه ای و روزآمد کردن اطلاعات معلمان دانست و افزود: تحقق این مهم از عوامل مؤثر در کاهش آسیبهای آموزشی و تکامل همه جانبه دانش آموزان است.

شفیع پور با اشاره به نقش مؤثر مدیران اجرایی در تسهیل اقدامات و هماهنگی فعالیت‌های سرگروههای درسی متوسطه اول و دوم استان تاکید کرد: نظارت و پیگیری کارآمد و اثربخش در همه زمینه‌های آموزشی به ویژه در حیطه گروههای درسی متوسطه باعث بهبود و ارتقای همه عناصر دخیل در فرایند تدریس و یادگیری می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار