دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران :

اگر پیشگیری به شکل درست عمل شود در حوزه درمان با مشکلات و هزینه های بسیار کمتری مواجه هستیم

تهران(پانا) - آیین اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم با حضور شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ، دبیرکمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مواد مخدر استان تهران و دانش آموزان منتخب جشنواره در سالن ولایت ادارکل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۴۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر پیشگیری به شکل درست عمل شود در حوزه درمان با مشکلات و هزینه های بسیار کمتری مواجه هستیم

نوروزی دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به اسناد بالادستی و سند جامع پیشگیری از اعتیاد، اظهار داشت: همگی این اسناد بر برنامه ریزی جدی در آموزش و پرورش تاکید داشته و آموزش در مدرسه را یکی از کارآمدترین راه حل‌ها می دانند.

او در ادامه تاکید کرد: در سال‌های اخیر در جهت فعال سازی برنامه پیشگیرانه برای والدین دانش آموزان نیز برنامه ریزی‌هایی از سوی ستاد صورت پذیرفته و تلاش بسیاری در جهت بالابردن سطح آگاهی‌های دانش آموزان و والدین گرامی انجام شده تا از عمق آسیب ها جلوگیری گردد.

نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسئولین در آموزش و پرورش به شکل بسیار جدی در مسیر آموزش دانش آموزان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می باشند، خاطرنشان کرد: اگر پیشگیری به شکل درست عمل شود در حوزه درمان با مشکلات و هزینه های بسیار کمتری مواجه هستیم.

در این همایش از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم با حضور مسئولین تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار