در شهرستان خوسف:

اولین همایش نهضت روشنگری مقابله با دجال واره و نوجوان سالم برگزار گردید

خبرگزاری پانا:باحضور فرماندار،سخنران کشوری و مسوولین شهرستان خوسف اولین رزمایش فرهنگی مقابله با دجال واره (ماهواره و رسانه های بیگانه) برگزار گردید.

کد مطلب: ۲۳۱۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا,مهدی فرجامی فرد فرماندار شهرستان خوسف در این جلسه ابتدا تاریخچه ی مبارزه با مواد مخدر را بیان نمود. وی از اعتیاد به عنوان یک آتش خانمان سوز یاد کرد.

فرجامی فرد یکی از عوامل رکود اجتماعی را اعتیاد نام برد و گفت:اعتیاد سبب بروز معضلات و آسیب های اجتماعی گسترده ای در جامعه می شودو زمینه ی سقوط بسیاری از ارزش ها و هنجار های در جامعه می شود.

وی با بیان این مطلب که کشور ما با بزرگترین کشور تولید کننده ی مواد مخدر یعنی افغانستان همسایه است اظهار کرد: کشور ایران پیشگیری های فراوان روز به روز شاهد افزایش کشت مواد مخدر در کشور افغانستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما تنها کشوری است که به طور عملی به بحث مواد مخدر رسیدگی می کند اطلاع رسانی در قالب برنامه های فرهنگی و برگزاری همایش ها و کارگاه های متنوع را از جمله کارهایی برای پیشگیری از پدیده ی شوم مواد مخدر در جامعه یاد کرد.

فرجامی فرد رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف مخاطب اصلی دشمنان در جنگ نرم و روانی را جوانان دانست و گفت:دشمنان سعی می کنند از هر روزنه ای وارد افکار جوانان ما شوند و ما باید آگاهانه ی جلوی این روند را بگیریم.

فرجامی فرد از مصرف روزانه 2000 کیلو گرم مواد مخدر در کشور خبر داد.

در پایان جلسه از خانواده ی شهیدان دهجو ،باقی و خواجوی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار