امام جمعه شهر قدس: روز قدس تجلی گر دشمن شناسی و زمان شناسی مردم ایران است

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهر قدس گفت:ملت ما زمانی که احساس کردند دشمن در فکرننگین ترین معامله قرن است و توطئه صهیونیستی،عربی رارقم میزند،برای شکست این توطئه به صحنه ها آمدند.

کد مطلب: ۹۱۸۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر قدس: روز قدس تجلی گر دشمن شناسی و زمان شناسی مردم ایران است

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران بیان کرد: راهپیمایی امروز مردم در شهر قدس بمناسبت روز جهانی قدس یک راهپیمایی بسیار بی نظیر بود و نسبت به سالهای گذشته در همه جای کشورمان پرشورتر و بااشتیاق تر برگزار شد.

او در ادامه در جواب سوال خبرنگار، مبنی بر پیام این راهپیمایی بزرگ در صحنه های جهانی چیست، اظهار داشت: مردم ما مردم زمان شناس و بصیر،آگاه، هویت شناس و دشمن شناس هستندو تا احساس کردند، امسال دشمنی دشمن با ملت اسلامی و به ویژه ملت ایران بیشترهست و دشمن در فکرننگین ترین معامله قرن است و توطئه صهیونیستی،عربی رارقم میزند، ملت هوشیار ما برای شکست این توطئه به صحنه ها آمدند.

امام جمعه شهر قدس با اشاره بر پیام های گوناگون و بسیار قاطع این راهپیمایی اذعان کرد: صحنه‌های این راهپیمایی پیام تجدید پیمان با رهبر انقلاب، خون شهیدان و آرمان های انقلاب اسلامی را به ما میدهد و پیام دیگر آن خطاب به مسئولین است که مردم میگویند ما در همه صحنه ها هستیم،شماهم در صحنه ها در کنار ما باشید و به مشکلات ما رسیدگی کنید.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار