فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد قرچک : ظرفیت‌های آموزش و پرورش در اوقات فراغت دانش آموزان را جدی بگیرید

قرچک( پانا ) - فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد قرچک گفت: در راستای گام دوم انقلاب ظرفیتهای آموزش و پرورش را در اوقات فراغت جدی بگیرید و از پتانسیل های آن استفاده کنید.

کد مطلب: ۹۱۸۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه ناحیه  پانزده خرداد قرچک : ظرفیت‌های آموزش و پرورش در اوقات فراغت دانش آموزان را جدی بگیرید

علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد قرچک در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه تقوا و ماه بندگی است، در ماه مبارک رمضان خدا را در زندگی خود ببیند و احیا نگه‌دارید و بیدار شوید و به سمت خدا بروید.

او بیان داشت: در آستانه سی‌امین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم، همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی جهت باشکوه برگزار شدن مراسم ارتحال تمام تلاش خود را به کار گیرند.

او در ادامه در خصوص قیام پانزده خرداد گفت: مردم دشت ورامین همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت‌فقیه بوده و هستند در مراسم 15خرداد پل تاریخی باقرآباد که به مشهد الشهدای پانزده خرداد معروف است گل‌باران و عطرافشانی خواهد شد.

او اذعان داشت: سپاه ناحیه 15 خرداد هم همانند سایر نهادهای فرهنگی در راستای اوقات فراغت جوانان و نوجوان در مساجد پایگاه‌های بسیج برنامه‌های خوبی را برای اوقات فراغت دانش آموزان در حلقه‌های صالحین طراحی کرده است.

شهیری افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در گام دوم انقلاب استفاده از ظرفیت‌ها تأکیدات فراوان شده و آموزش‌وپرورش دارای ظرفیت‌های خوبی هم در حوزه مکان، اساتید و جامعه هدف که همان دانش‌آموز است، دارد.

او تصریح کرد: باید آموزش‌وپرورش به ظرفیت‌های هنرستان‌ها توجه داشته باشد بهره لازم و کافی را ببرید چراکه مقام معظم رهبری به بخش ظرفیت‌های داخلی نهادها وادارت اعتقاد فراوان دارد.

فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد قرچک گفت: اگر نهادی‌های اجرایی و خدمات رسان ظرفیت‌های خود را به گیرد تا به ‌صورت متحد در بخش اوقات فراغت عمل کنند بی‌شک موفق خواهند بود، اقدامات در حوزه اوقات فراغت نباید جزیره‌ای باشد چراکه برنامه‌ها مطلوب برگزارنمی شود، برگزاری اردوها را به یک ‌نهاد واگذار کنیم تا به‌صورت متحد و تشکیلاتی عمل کنیم.

خبرنگار: توحید عظیمی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار