برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ری

شهرری (پانا)- جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، شهردار منطقه بیست ، فرماندار و تعدادی از مسئولین شهری در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جلسه شورای اداری شهرستان ری

در این جلسه هدایت‌اله جمالی‌پور فرماندار ری اظهار داشت: سال جاری به دلیل مواجه با حجم سنگین توطئه‌های دشمن سال بسیار سختی است که برای عبور از آن به وحدت و انسجام درونی بیش از پیش نیازمندیم.

او با تأکید بر اینکه بنا به تعبیر رهبری با عبور از پیچ انقلاب در سال جاری، سال آینده شکوفایی را در پی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: امروز زمان دعوا، جدال سیاسی، توهین و اختلاف نیست و باید یک صدایی از کشور بیرون بیاید تا دشمن فرصت دست‌یابی به اهدافش را پیدا نکند.

فرماندار ری ادامه داد: منابع مالی کشور به عنوان یک امانت بزرگ در شرایط فعلی اقتصادی به خوبی باید مدیریت شود و موجب پیشرفت جامعه و مردم شود.

سپس آیت‌الله ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در سخنانی با بیان اینکه تقوا و مقاومت دو شرط مهم قرآن برای شکست دشمن علی‌رغم هر نقشه پیچیده‌ای است، گفت: صبر و ایستادگی از عناصر مهم تقوا به شمار می‌رود که هر جامعه‌ای مقاوم و با تقوا باشد نقشه دشمن اثری نخواهد داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با تأکید بر اینکه روزه باید تقوای اداری و سیاسی جامعه را تقویت کند، تصریح کرد: بر اساس روایت حضرت علی(ع) اولین نکته در تبیین ریشه‌های فساد اجتماعی اصلاح خواص جامعه است تا در عوام و توده‌های مردم هم فساد پدید نیاید یا بسیار کم شود.

او با اشاره به اینکه سیستم اطلاعاتی در نظام اسلامی برای مچ‌گیری مردم عادی نیست، خاطر نشان کرد: اطلاع از توطئه دشمنان بخشی از وظایف وزارت اطلاعات بوده و دسته دیگر اصلاح ادارات برای انجام صحیح امور و مسئولیت‌ها است.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار