اقدامات مؤثر هلال احمر در سیل اخیر مردم را دلگرم می‌کرد

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار کارکنان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: اقدامات مؤثر هلال احمر در سیل اخیر و زلزله کرمانشاه مردم را دلگرم می‌کرد.

کد مطلب: ۹۱۴۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات مؤثر هلال احمر در سیل اخیر مردم را دلگرم می‌کرد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار کارکنان جمعیت هلال احمر استان قزوین با تبریک هفته هلال احمر، اظهار کرد: امسال این تبریک را باید ویژه عرض کنیم چرا که هلال احمر بیشتر در حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم مؤثر واقع شد و در سیل اخیر و زلزله کرمانشاه این موضوع را مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: هنوز کارکنان جمعیت هلال احمر در این مناطق در حال فعالیت و حل مشکلات مردم هستند و این بسیار ارزشمند و دلگرم کننده است و وقتی مردم شما را با لباس رسمی هلال احمر می‌بینند، خوشحال و دلگرم می‌شوند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدا را باید سپاسگزار باشید که توفیق خدمت را به شما عنایت کرده است و باید بدانیم این همه زمینه گسترده‌ی خدمت به خلق خدا برای هر انسانی در این دنیا فراهم نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه خدا انسان را قیمتی آفریده است، گفت: بالاترین درجه و قیمتی که انسان به آن می‌رسد، جلب رضای خداست و می‌باید در کارهایمان تلاش کنیم به این جایگاه برسیم.

وی در ادامه به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ابراز داشت: پیامبر (ص) فرمودند ماه خدا در حال آمدن است، این ماه پر از برکت است و مبادا پس از پایان آن، چیزی نصیبمان نشود.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه خداوند نیازی به عبادت و بندگی انسان ندارد، بیان کرد: روزه، نماز و عبادت تنها برای انسان فایده دارد و باید قدردان آن باشیم و تلاش کنیم از این ماه که نظیری برای آن نیست، به نحو مطلوب در مسیر عبادت و بندگی استفاده کنیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: رسول خدا (ص) فرمود اگر کسی بشنود مسلمان یا غیر مسلمانی از مسلمانان طلب یاری کند و به داد او نرسد، مسلمان نیست و این سعادت نصیب شما عزیزان شده که همواره دست‌گیر مظلومان باشید.

وی اظهار کرد: کاری کنیم که همه ایام سال کارهایمان رنگ و بوی ماه رمضانی داشته باشید تا همانند اعمال ثوابی که در ماه رمضان پاداش مضاعف دارد، در ماه‌های دیگر نیز ثواب مضاعفی را خداوند به ما عنایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: حواسمان باشد خداوند تمام آن چه که در دنیا وجود دارد را متاع قلیل معرفی می‌کند و برای آن ارزشی قائل نیست اما برای حکمت، معرفت و قرآن ارزش ویژه قائل است و آن‌ها را خیر کثیر معرفی می‌کند و باید در این ایام تلاش کنیم نگاهمان را با نگاه الهی هماهنگ کنیم.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: خداوند می‌فرماید هر چیزی که برای شما و دنیایی است، تمام می‌شود اما هر چیزی که خدایی است، بقا دارد و ماندگار می‌شود و با اینکار به ما یاد می‌دهد در ماه رمضان و لیله‌القدر کاری کنیم تا کارهایمان ماندگاری پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار