اعلام برنامه های ادارات شهرستان ملارد درحوزه پدافند غیر عامل

ملارد(پانا) - نشست اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان ملارد به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ،

کد مطلب: ۹۱۴۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه های ادارات شهرستان ملارد درحوزه پدافند غیر عامل

توکلی کجایی فرماندار ملارددر سخنانی توجه جدی به موضوع پدافند غیرعامل در سالهای اخیر را به فال نیک گرفت و پرداختن به آن و توجه به اصول و دستورالعمل های موجود در این مورد را از سوی همه ادارات به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان را که فعالیت آنها به طور مستقیم با رفاه و آسایش مردم مرتبط می باشد را ضروری برشمرد .

او تصریح کرد: سلامت و امنیت مردم از نکاتی است که باید در تصمیم گیریها مدنظر قرار گیرد .

فرماندار ملارد در بخش دیگری از سخنان خود به پاره ای از اقدامات صورت گرفته در راستای پدافند غیرعامل در سطح شهرستان اشاره کرد و تقویت اکیپ حوادث و امداد در ادارات گاز و آبفای شهری و ارتقاء کیفیت آب شرب را نمونه از این دست اقدامات عنوان کرد .

او از روسای ادارات خدمات رسان خواست تا به گونه ای برنامه ریزی کنند تا در ماه مبارک رمضان شاهد قطعی و یا هرگونه کوتاهی در خدمت رسانی به مردم روزه دار نباشیم .

راه اندازی اکیپ های خدمت رسانی در اداره‌های مخابرات و آبفای روستائی، تامین دستگاه مولد برق (ژنراتور ) برای ادارات و هر کدام از روستاها از دیگر تاکیدات فرماندار در پرداختن به موضوع پدافتد غیرعامل بود .

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار