نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی : خیران پشتوانه های مادی و معنوی دولت و مردم هستند

بیرجند(پانا) ـ نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: خیران پشتوانه های مادی و معنوی دولت و مردم هستند و فعالیت های چشمگیر خیران در ایران می توان گفت در سطح دنیا نظیر ندارد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی : خیران پشتوانه های مادی و معنوی دولت و مردم هستند

«فرهاد فلاحتی» اظهار داشت: تاکنون هرجایی که خیرین وارد مجموعه ای شده و نقش مشارکتی را بر عهده گرفته اند، در آن مرحله موفقیت های خوبی حاصل شده است.


نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: از اول انقلاب تاکنون خیران در خصوص مدرسه سازی، درمان و پزشکی و یا کمیته امداد و بهزیستی قدم های ماندگاری را برداشته اند که سبب رونق در بخش های متعدد شده که جای تکریم و تقدیر دارد.


او گفت: خیران پشتوانه های مادی و معنوی دولت و مردم هستند و فعالیت چشمگیر آنها در ایران در سطح دنیا بی نظیر است و فضاهای بهتری برای جذب و تکریم خیران باید فراهم شود که با اطلاع رسانی می توان به این مهم دست یافت.


فلاحتی گفت: در بسیاری از حوزه های خیران تاکنون نقش موثر و محوری داشته و در حوزه تعالی مباحث مربوط به فرهنگ و اقتدار علمی خیران بسیار مفید و راهگشا بوده اند.


نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی مهمترین اظهار داشت: نیاز استان در خصوص مدرسه سازی و مدرسه یاری به اولویت های هر منطقه و نیازسنجی آن منطقه بر می گردد و باید کمک های خیران دسته بندی و با اولویت آموزشی هزینه شود.


فلاحتی با بیان اینکه در هر حوزه ای که تبلیغات بیشتر شود خیران هم به نسبت کمک های بیشتری می کنند، گفت: در خراسان جنوبی بیشتر در بستر ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در مناطق روستایی کمک خیران موثر است و اگر خیران وارد حوزه های اشتغال شوند باعث رفع محرومیت در برخی نقاط می شود.


گفتنی است بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی همزمان با سوم اردیبهشت ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار