فرمانده انتظامی گرمسار خبر داد:

توقیف خودرویی با 46 میلیون ریال خلافی در گرمسار

سمنان (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از توقیف خودرویی با 46 میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۰۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
توقیف خودرویی با 46 میلیون ریال خلافی در گرمسار

محمد فؤادیان فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار اظهار داشت: مأموران پلیس راه گرمسار- ایوانکی در حال گشت زنی در محور سمنان- گرمسار به یک دستگاه خودروی پژو 206 که با سرعت زیاد در حرکت بود، مظنون شدند.

وی به توقیف خودرو و بررسی مدارک راننده آن توسط مأموران پلیس راه اشاره و تصریح کرد: خودروی توقیفی، 46 میلیون ریال تخلف ثبت‌شده رانندگی داشت که جرائم آن پرداخت نشده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از انتقال خودرو به پارکینگ خبر داد و گفت: راننده متخلف برای بررسی سوابق و نمرات منفی خود به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

کشف بیش از 13 کیلوگرم مواد محترقه دست‌ساز در ایوانکی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از کشف بیش از 13 کیلوگرم مواد محترقه دست‌ساز در بخش ایوانکی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و اجرای طرح استقبال از بهار، مأموران فرماندهی انتظامی بخش ایوانکی در دو عملیات، موفق به کشف 8.650 کیلوگرم و پنج کیلوگرم مواد محترقه از دو جوای 20 و 18 ساله شدند.

فؤادیان با اشاره به اینکه نگهداری و فروش مواد محترقه جرم محسوب می‌شود، افزود: با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه برابر قانون رفتار و برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با برهم‌زنندگان امنیت عمومی برخورد می‌کند و با افراد و واحدهای صنفی که اقدام به نگهداری و فروش مواد محترقه می‌کنند، تعارفی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار