دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان خبر داد:

دستگیری مدیرکل و معاون محیط زیست استان سمنان به اتهام ارتشاء و اختلاس

سمنان (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان از دستگیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به اتهام‌ های ارتشاء و اختلاس خبر داد و گفت: یکی از معاونین وی نیز در ارتباط با این اتهام دستگیر شده است.

کد مطلب: ۹۰۰۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری مدیرکل و معاون محیط زیست استان سمنان به اتهام ارتشاء و اختلاس

حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان اظهار کرد: پرونده یکی از مدیران کل دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان به منظور ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد مالی و به دنبال دریافت گزارش اداره کل اطلاعات، در حال تحقیق و رسیدگی است .

وی از ارتشاء و اختلاس به عنوان اتهام این مدیر اجرایی دستگیرشده نام برد و افزود: به دنبال دریافت گزارش هایی و پس از جمع آوری ادله لازم مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و یکی از معاونین این اداره کل دستگیر شدند.

این مقام ارشد قضایی ادامه داد: با صدور قرار بازداشت موقت توسط بازپرس پرونده و پس از تفهیم اتهام‌های انتصابی، پرونده در شعبه اول بازپرسی سمنان جهت تکمیل تحقیقات در دست رسیدگی و مفتوح است.

دادستان آسیابی در پاسخ به پرسشی در خصوص رقم اختلاس این پرونده گفت: برآورد اولیه ای از رقم اختلاس و ارتشاء متهمان صورت گرفته اما پرونده هنوز تکمیل نشده و موارد اتهامی و رقم اختلاس متعاقبا به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار