معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش : سازمان دانش‌‎آموزی عاملی برای توسعه فعالیت های دانش‌آموزی است

یزد(پانا) - محمد رضا کفاش با اشاره به استعداد یابی در بین دانش آموزان افزود: برای دانش آموزانی که دارای استعداد هستند باید دوره هایی برگزار شود.

کد مطلب: ۸۹۹۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش : سازمان دانش‌‎آموزی عاملی برای توسعه فعالیت های دانش‌آموزی است

محمدرضا کفاش پیش از ظهر امروزدرپی بازدید از اولین دوره المپیاد نبوغ گفت: این رویکرد بسیار با ارزش است زیرا یک سرگرمی سازنده به حساب می آید.

وی در ادامه با اشاره به استعداد دانش آموزان افزود: دربین این دانش‌آموزان استعدادهای برتری وجود دارد که بعد از شناسایی باید برای آنها دوره های آموزشی برگزارگردد.

کفاش از برگزاری این المپیاد اظهار خوشحالی کرد و افزود: این دوره می تواند زمینه ساز دوره های غنی تر و بهتر دربخش های مختلف باشد.

معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش گفت: از ثمرات دیگر این المپیاد همکاری بین بخش خصوصی و دولتی و استفاده از امکانات یکدیگر است که زمینه ساز اتفاقات بزرگتر خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: نبوغ این المپیاد باهمکاری سازمان دانش آموزی به باشگاه دانش پژوهان جوان معرفی شوند و سازمان دانش آموزی می تواند بستر خیلی خوبی برای توسعه این فعالیت ها باشد که المپیاد بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی نمونه بارزی از این فعالیت ها را به نمایش می گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار