استقبال شهروندان منطقه 20 از تورهای رایگان محله گردی

شهرری (پانا) - تورهای رایگان پیاده گردی در محلات با هدف شناساندن ظرفیت های تاریخی و مذهبی محلات قدیمی و احیای فرهنگ و آداب و رسوم شهر باستانی ری برگزار و با استقبال شهروندان مواجه شد.

کد مطلب: ۸۹۸۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
استقبال شهروندان منطقه 20 از تورهای رایگان محله گردی

حجت الاسلام معبودی معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 با اعلام این خبر گفت: تورهای محله‌گردی با رویکرد پیاده‌گردی در محلات با شاخصه اماکن مذهبی و تاریخی در بیش از 12 محله از جمله شهید غیوری، فیروزآبادی، دیلمان، استخر، شهادت، نفرآباد، 13 آبان، علائین، شیخ صدوق، سرتخت ، اقدسیه و دولت‌آباد برگزار شد.

معبودی با اشاره به اینکه این تورها با هماهنگی ستاد گردشگری منطقه 20 ،از 13 بهمن تا 9 اسفند ادامه داشت، افزود: در این برنامه در هر محله با حضور راهنمای گردشگری، در هر محله شهروندان از 3 مکان مهم و تاریخی بازدید کردند.

او با بیان اینکه شناساندن تاریخچه و آثار تاریخی ری و برپایی تورهای گردشگری باعث شناساندن شهر تاریخی ری می‌شود گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده این تورها در محلات دیگر این منطقه نیز انجام خواهد شد.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 یادآور شد: تورهای رایگان ری‌گردی به صورت مستمر با بازدید اماکن تاریخی - مذهبی و گردشگری ری از جمله برج طغرل، آتشکده ری، چشمه علی و آرامگاه شیخ صدوق برای شهروندان علاقمند برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار